اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

افزایش توانمندی مقابله با حوادث از اولویت‎‎‎های گرگان است

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: افزایش توانمندی مقابله با حوادث از اولویت‎های شهرستان گرگان در سال 1391 است.

افزایش توانمندی مقابله با حوادث از اولویت‎‎‎های گرگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جعفر گرزین پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی شهرستان گرگان اظهار داشت: با توجه به حادثه‌خیز بودن شهرستان گرگان و همچنین داشتن جمعیت شهری بسیار، افزایش توانمندی دستگاه‎ها در بحث مقابله با حوادث یک ضرورت محسوب می‎شود.

وی عنوان کرد: مدیران به عنوان معین مردم باید همیشه آمادگی برای خدمتگزاری را داشته باشیم تا در وقوع حوادث غافلگیر نشویم.

گرزین با اشاره به اینکه برای تابستان آمادگی همه جانبه باید در شهرستان وجود داشته باشد، بیان داشت: ساماندهی رودخانه‎ها و مسئله تامین آب برای شهرستان یک ضرورت است.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: جمعی از کشاورزان تاثیرگذار، جهاد کشاورزی و مدیران شرکت‎های آب شهرستان باید دور هم جمع شوند و در خصوص نگهداری آبی که در فصول مختلف از نزولات آسمانی به دست می‎آید تدابیر لازم را بیاندیشند.

وی تکمیل پروژه‎های طرح مهرگان را از دیگر اولویت‎های این شهرستان در سال جاری برشمرد و عنوان کرد: با توجه به اینکه تا پایان دولت دهم فرصت چندانی باقی مانده است این پروژه‎ها باید تا پایان سال به پایان برسد.

گرزین در خصوص طرح توسعه کشاورزی نیز خاطرنشان کرد: قطعات زمین‎های زراعی در شهرستان کوچک است و زمینی که بخواهیم در این شهرستان احیا شود کمتر وجود دارد و اغلب زمین‎ها متعلق به اشخاص است، لذا شایسته است مدیران دستگاه‎ها با دبیرخانه جهاد کشاورزی کارگروهی را هر هفته تشکیل دهند تا این شهرستان نیز بتواند با انعکاس مشکلات از تسهیلات 193 میلیارد تومانی بخش کشاورزی بهره‎مند شود.

فرماندار گرگان آمادگی برای سفر هیئت دولت به شهرستان را از دیگر اولویت‎ها دانست و یادآور شد: دستگاه‎ها مشکلاتی که در خصوص اجرایی طرح و پروژه‎ها وجود دارد را بررسی کنند تا قبل از سفر هیئت دولت با دستگاه‎هایی مربوطه به مذاکره بنشینیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان گرگان تصریح کرد: این شهرستان در مسکن مهر رتبه 29 را داشت، اما با رایزنی‎هایی که از سوی نمایندگان مجلس صورت گرفت و اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار در این خصوص برای شهرستان توانستیم به رتبه 9 تا شش دست یابیم.

گرزین المان میدان بسیج شهر گرگان را نیز یک پروژه موثر در گردشگری خواند و تصریح کرد: المان میدان بسیج یک آبرو برای شهر گرگان است که کار ساخت آن به اتمام رسیده و محوطه سازی آن در دست اقدام است.

فرماندار گرگان آغار عملیات راه آهن گرگان به مشهد را از اقداماتی برشمرد که در سال 1391 در این شهرستان محقق می‎شود و اذعان داشت: در سال جاری دو پروژه بزرگ در استان محقق می‎شود که یکی از آنها آغاز عملیات راه آهن گرگان به مشهد و دیگر اجرایی عملیات فاز اول جزیره آشوراده است.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول