اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری

نماینده استان البرز تیم اخلاق لیگ برتر معرفی شد

خبرگزاری فارس: نماینده استان البرز در لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور با نظر کمیته فنی سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه‌سواری به عنوان تیم برتر اخلاق فصل 90 معرفی شد.

نماینده استان البرز تیم اخلاق  لیگ برتر معرفی شد

مجید مجیدزاده مدیرعامل باشگاه تک‌اسپرت البرز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: جلسه کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان تشکیل و طی آن ضمن بررسی نحوه برگزاری لیگ برتر و شرایط انجام فصل جدید باشگاه تک‌اسپرت به عنوان تیم برتر اخلاق لیگ برتر کشور در فصل 90 معرفی شد.

وی با بیان اینکه کسب این عنوان نشان از عملکرد خوب جوانان تیم البرز در بُعد اخلاقی دارد، افزود: تیم تک‌اسپرت در حالی پس از کسب عنوان سوم لیگ دسته اول پای به لیگ برتر گذاشته بود که از توان مالی محدودی برخوردار بود و توان رقابت با تیم‌های بزرگ کشور را نداشت، با این حال در اولین حضور خود در سوپرلیگ کشور توانست عنوان هشتم کشور را به دست آورد و توان بالای دوچرخه‌سواران این استان را بار دیگر به اثبات برساند و حال با کسب عنوان برتر اخلاق افتخاری ارزشمند برای این تیم رقم خورده است.

مجیدزاده با ابراز خرسندی از کسب عنوان تیم برتر اخلاق لیگ دوچرخه‌سواری کشور از برگزاری مراسمی برای اهدای جام اخلاق به تیم تک اسپرت خبر داد و گفت: مراسمی روز جمعه هفته آینده در هتل المپیک تهران و با حضور مسئولان ورزش و فدراسیون دوچرخه‌سواری برگزار خواهد شد و در کنار اهدای احکام و جام‌های‌ تیم‌های برتر لیگ دسته برتر و یک جام اخلاق مسابقات به تیم تک‌اسپرت اعطاء می‌شود.

وی در پایان از تدارک تیم استان البرز برای حضور در فصل جدید خبر داد و گفت: به این منظور برنامه‌هایی را تدوین کرده‌ایم و به زودی با مشخص شدن بودجه این فصل کار خود را برای تشکیل تیم و جذب نفرات لازم آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول