اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال احمر خواستار شد

ارائه آموزش‌های امدادی به 10 درصد جمعیت کشور

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر گفت: باید 10 درصد جمعیت کشور زیر پوشش آموزش‌های امدادی قرار بگیرند.

ارائه آموزش‌های امدادی به 10 درصد جمعیت کشور

یوسف صنایعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چایپاره اظهار داشت: باید تا پایان یافتن برنامه چهارم توسعه 10 درصد جمعیت کشور با شیوه‌های امدادی و کمک‌رسانی به افراد حادثه‌دیده آشنا باشند، بر این اساس برای تحقق یافتن این موضوع در سال جدید تلاش خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و طرح‌های این جمعیت آشنایی مردم با شیوه‌های کمک‌‌رسانی در مواقع ضروری است لذا برای اینکه اقشار مختلف جامعه در این زمینه اطلاعات لازم را برای یاری رساندن به هم‌وطنان داشته باشند تفاهم‌نامه‌ای بین این جمعیت با وزارت آموزش و پرورش منعقد شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: ارائه آموزش‌های امدادی با مشارکت هلال احمر و آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت که باید خانواده‌ها در این ارتباط همکاری کافی داشته باشند تا طبق برنامه موجود در هر خانواده ایرانی یک نفر امدادگر وجود داشته باشد.

وی به افزایش امکانات و تجهیزات امداد جاده‌ای هلال احمر در سال جاری اشاره کرد و گفت: این جمعیت برای افزایش توان امدادی و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم امسال به بازسازی و توسعه توان امدادی مبادرت کرده است تا در بخش‌های مختلف اعم از عمرانی و تجهیزات فنی کمبودهای موجود رفع شود.

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر در آیین بازدید از پست‌های جاده‌ای چایپاره اظهار داشت: به میزان زیادی شاهد افزایش توان خدمت‌رسانی این پست‌ها تا میزان 60 درصد و افزایش سطح کیفی آموزش‌های لازم به کارکنان این جمعیت هستیم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول