اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش جیرفت:

کارنامه ورزشی جیرفت در سال 90 افتخارآمیز بود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت: شهرستان جیرفت سال گذشته کارنامه افتخارآمیزی را در عرصه ورزش به نمایش گذاشت.

کارنامه ورزشی جیرفت در سال 90 افتخارآمیز بود

مجید محمدرشید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با بیان اینکه این شهرستان سال گذشته کارنامه افتخارآمیزی را در عرصه ورزش به نمایش گذاشت، اظهار داشت: با هماهنگی و رایزنی با فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری جمهوری اسلامی ایران به احتمال بسیار قوی جیرفت میزبان مسابقات روستایی عشایری کشور است.

وی ابراز داشت: طی مذاکراتی که با رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان انجام شده به احتمال زیاد اداره ورزش و جوانان جیرفت در اردیبهشت ماه میزبان این رویداد بزرگ ورزشی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت:علیرضا کهوری تنها داور بین‌المللی فوتبال کرمانی در جریان مسابقات فوتبال باشگاه‌های آسیا در نیمه اول فروردین ماه به چین سفر کرد.

وی افزود: علیرضا کهوری که همراه سعید مظفری‌زاده برای قضاوت مسابقه بین دو تیم اف‌سی توکیو از کشور ژاپن و بیجیگ‌ گوان از کشور چین از تاریخ 12 فروردین سال جاری به کشور چین سفر کرده بود، با قضاوت شایسته نمره قبولی دریافت کرد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول