اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی:

72 درصد خانوارهای روستایی آذربایجان‌شرقی از نعمت گاز برخوردارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: پایان گازرسانی به تمام شهرها و بهره‌مندی نزدیک 72 درصد از خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی از اهداف تحقق یافته این شرکت است.

72 درصد خانوارهای روستایی آذربایجان‌شرقی از نعمت گاز برخوردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله دینی ظهر امروز در دیدار با کارکنان شرکت گاز استان اظهار کرد: موفقیت‌ها و کسب رتبه‌های برتر، تنها با تلاش جمعی، تخصص و برنامه‌ریزی حاصل می‌شود و کسب عناوین برتر در زمینه‌های مختلف گازرسانی نتیجه زحمات شبانه‌روزی کارکنان خدوم شرکت گاز استان بوده و شایسته تشکر و قدردانی است.

وی با اشاره به عملکرد چشمگیر شرکت گاز استان در سال گذشته افزود: مزین شدن سال 90 به شعار جهاد اقتصادی زمینه‌ساز آغاز حرکتی بزرگ در راستای تحقق توسعه پایدار بوده به طوری که این شرکت در سال گذشته موفق به اشتراک‌پذیری بیش از 92 هزار مشترک گاز طبیعی در استان شده که این رقم در مقایسه با آمار چند سال اخیر بی‌نظیر است.

دینی سال گذشته را با وجود شرایط نقدینگی، سالی سرشار از موفقیت برای شرکت دانست و تصریح کرد: اتمام گازرسانی به تمام شهرها و بهره‌مندی نزدیک 72 درصد از خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی از اهداف تحقق یافته در سال جهاد اقتصادی است.

وی ادامه داد: این شرکت با دارا بودن بیش از یک میلیون و 700 هزار مشترک گاز طبیعی جزو چهار شرکت اول از لحاظ تعداد مشترکان گاز طبیعی در سطح کشور است و ان‌شاءالله با تلاش و مساعی هر چه بیشتر و اتمام گازرسانی به روستاهای استان، اصلی‌ترین اولویت اجرایی شرکت برای حمایت از کار ایرانی، گازرسانی به بخش‌های صنعتی و افزایش اشتغالزایی و ایجاد ارزش افزوده خواهد بود.

این مقام مسئول شرکت گاز استان اظهار کرد: عمل به فرامین داهیانه مقام معظم رهبری و تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سال‌جاری، تلاش جمعی و همکاری و مشارکت هر چه بیشتر کارکنان را می‌طلبد و این شرکت هم‌راستا با سایر نهادهای خدمت‌رسان با اتخاذ تدابیر لازم نظیر استفاده از تولیدات ملی در اجرای پروژه‌های گازرسانی، ساخت و نصب تجهیزات در ایستگاه‌ها و برای خدمت‌رسانی مطلوب به اقشار مختلف جامعه تلاش کرده و رسالتی را که به عهده دارد به بهترین شکل ممکن به انجام خواهد رساند.

دینی بهره‌گیری از فناوری روز و ارتقای حوزه نرم‌افزاری را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در سال جدید عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی سامانه مانیتورینگ 194 و نرم‌افزار امور مشترکان از جمله تمهیدات اتخاذ شده برای تسهیل در چرخه خدمتگزاری به مردم و الکترونیکی کردن خدمات ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی با اشاره به ساماندهی نیروهای ارکان ثالث شرکت گاز استان ابراز امیدواری کرد، با اجرایی شدن بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های دولت، زمینه لازم به منظور کاهش دغدغه‌های همکاران زحمتکش و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی در سال جدید فراهم شود.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول