اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تأکید کرد

لزوم رشد فزاینده در رشته‌های آبی و مدال‌آور

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: رشته‌های آبی از جمله رشته‌های مدال‌آور در بازی‌های آسیا و المپیک قلمداد می‌شوند به همین دلیل در قالب برنامه توسعه ورزش شنا باید رشد فزاینده‌ای در پرورش قهرمانان به وجود بیاید.

لزوم رشد فزاینده در رشته‌های آبی و مدال‌آور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رشید خدابخش در مراسم تودیع و معارفه رئیس و سرپرست هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان اصفهان که پیش از ظهر امروز در اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: این مهم در استفاده بهینه از استخرها مسیر می‌شود، به طوری که هر استخر یک تیم قدر از شناگران هم داشته باشد.

وی با تأکید بر استفاده بهینه از امکانات افزود: از سال 91 استخر در استان اصفهان باید به بهترین نحو ممکن استفاده شود، آنچه مسلم است از استخرها نباید فقط به منظور پر کردن بخشی از اوقات فراغت مردم بهره برد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: هیئت شنا باید به سمت و سویی حرکت کند که از ظرفیت این استخرها در پرورش شناگر در قالب استعدادپروری و نخبه‌یابی استفاده شود.

خدابخش از زحمات علی مختاری رئیس سابق هیئت شنای استان اصفهان به نیکی یاد کرد و اظهار داشت : مختاری از مدیران خوب در عرصه ورزش محسوب می‌شود که در طی مدت حضورش در این هیئت نیز موفق عمل کرد، اما آنچه مسلم است تغییرات صورت گرفته در راستای اهداف و برنامه‌های صورت گرفته بوده است.

وی تصریح کرد: طی بررسی‌های به عمل آمده در راستای اهداف تبیین شده تصمیم گرفتیم هیئت شنا از مدیریتی استفاده کنیم که از اهالی این رشته محسوب می‌شود و به توسعه این رشته با استفاده از ظرفیت‌های بهینه استان می‌اندیشیم.

به گزارش فارس، رئیس سابق هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان اصفهان گفت: هیچ مشکلی با تغییرات به وجود آمده در هیئت ندارم.

علی مختاری افزود: کوچک‌ترین مشکلی هم با مدیرکل و معاونان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان نداشته و ندارم.

وی با بیان اینکه خود را سرباز ورزش استان اصفهان می‌دانم، تأکید کرد: اکنون که تشخیص مبنی بر تغییرات در هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان بوده، بدون هیچ بحثی برای این هیئت آرزوی موفقیت دارم و از همه پیشکسوتان و اهالی شنا که در این مدت مرا همراهی کردند نهایت قدردانی را دارم.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول