اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راهور گیلان خبر داد

اعمال محدودیت ترافیکی درون شهری 13 نوروز در گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی درون شهری این استان از 6 صبح 13 فروردین تا پایان بار ترافیکی آن خبر داد.

اعمال محدودیت ترافیکی درون شهری 13 نوروز در گیلان

سید تقی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده به مناسبت روز 13 فروردین در درون شهرهای استان گفت: طرح محدودیت‌های ترافیکی در 13 فروردین در گیلان اجرا می‌شود.

وی، با بیان اینکه طرح ترافیکی از ساعت 6 صبح 13 فروردین تا پایان بار ترافیکی اجرا می‌شود، تصریح کرد: پلیس راهور با تمام توان خود نسبت به انجام این ماموریت اقدام می‌کند.

این مسئول، تردد موتورسیکلت سواران در تمام معابر استان در 13 فروردین را ممنوع اعلام کرد و افزود: پلیس به شدت با متخلفان برخورد می‌کند.

وی، با تاکید بر اینکه استفاده از کابین حمل بار خودروهای باربری برای حمل مسافر نیز ممنوع است، گفت: در صورت وقوع هر گونه حادثه، بیمه خودروی آنها شامل این افراد نمی‌شود و راننده متخلف باید هزینه‌های سنگین آن را پرداخت کند.

امینی از حضور فعالانه 29 تیم خودرویی، 20 گشت موتورسوار و 210 عامل پیاده برای کنترل ترافیک خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام نیروهای راهنمایی و رانندگی برای بهبود وضعیت ترافیکی در 13 نوروز آماده‌باش هستند.

وی، تردد در مسیرهای شهرستان‌های لاهیجان، رودسر، شفت، فومن و لنگرود را یک طرفه عنوان کرد و یادآور شد: رانندگان به منظور جلوگیری از هر گونه انسداد معبر در صورت بروز تصادف خودروهای خود را کنار بکشند زیرا اینگونه توقف‌ها موجب ایجاد ترافیک سنگین می‌شود.

فرمانده پلیس راهور گیلان، متذکر شد: در روز 13 نوروز مبادی ورودی و خروجی تمام شهرهای گیلان به ویژه رشت، رودبار، رودسر، فومن، بندرانزلی و آستارا با ترافیک سنگین و گسترده‌ای مواجه می‌شویم و تردد خودروهای سنگین در بیشتر شهرهای استان از جمله رشت در این روز ممنوع است.

وی در پایان بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول