اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر انجام می‌شود

برگزاری یادواره سرداران و 600 شهید شهرستان بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره سرداران و 600 شهید شهرستان بویراحمد همزمان با سوم خرداد امسال خبر داد.

برگزاری یادواره سرداران و 600 شهید شهرستان بویراحمد

علی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: همه ما مسئولان مدیون شهدا هستیم و هر کاری برای ماندگاری یاد و نام آن‌ها انجام دهیم باز هم کم است.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: باید در زمینه خدمت به شهدا و خانواده آن‌ها همواره سخنان امام و رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم تا بتوانیم دین خود را در این زمینه به درستی ادا کنیم.

 امیری سال 90 را برای بنیاد شهید این استان در زمینه‌های مختلف سال موفقی دانست و گفت: در بخش‌های مختلف دستاوردهای خوبی کسب کردیم و تا حدود زیادی توانستیم وظایف محوله و برنامه‌ریزی شده را انجام دهیم.

 این مسئول یکی از کارهای بزرگ این نهاد در سال گذشته را برگزاری یادواره شهدا در همه شهرستان‌ها و بخش‌ها و دهستان‌ها دانست و گفت: از این حیث کار بزرگی انجام شد و توانستیم یاد همه شهدای استان را در همه مناطق زنده نگهداریم و رهاورد آن برگزاری 10 یادواره بود.

 امیری تصریح کرد: امسال نیز این کار را با برگزاری یادواره شهدای شهرستان بویراحمد در روز سوم خردادماه همزمان با سالگرد آزادسازی خرمشهر قهرمان ادامه خواهیم داد.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به ساماندهی بیشتر گلزار شهدای این استان اشاره کرد و گفت: یکی از موفقیت‌های ما در سال گذشته همین موضوع بود که در سال جدید با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد.

 وی از مسئولان و مدیران این استان خواست در برگزاری هر چه بهتر یادواره شهدا، بنیاد شهید و امور ایثارگران را یاری دهند.

 انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول