اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هواداران به ورزشگاه بیایند

ویسی: پیروزی مقابل نفت تضمین‌کننده موفقیت‌های صبا است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت:‌ بازیکنان صبا همانطور که تاکنون در لیگ برتر فوتبال خود را نشان داده‌اند برای کسب برتری مقابل صنعت نفت آبادان نیز تلاش خواهند کرد.

ویسی: پیروزی مقابل نفت تضمین‌کننده موفقیت‌های صبا است

 عبدالله ویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دیدار شنبه آینده تیمش با صنعت نفت آبادان در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: امیدوارم تیم ما در این دیدار حساس خانگی از حمایت تماشاگران خودی به بهترین شکل ممکن برخوردار شود.

وی ادامه داد: بعد از بازی با تیم فوتبال شهرداری تبریز که پیروزی در آن برای ما خیلی مهم بود، تمام تمرکز خود را برای بازی با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گذاشته‌ایم و صددرصد در این دیدار خانگی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: صنعت نفت آبادان را به خوبی آنالیز خواهیم کرد زیرا این تیم را به خوبی می‌شناسیم، نفت تیم خوب و با کیفیتی است و بازیکنان خوبی هم دارد اما در این دیدار سعی می‌کنیم با ارائه فوتبالی حساب شده و تاکتیکی به دنبال کسب سه امتیاز باشیم.

وی عنوان داشت: بازیکنان پر توان و مستعد صبای قم به همان شکل که تاکنون در مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خود را نشان داده‌اند قطعا برای تداوم موفقیت‌های تیم، در دیدار شنبه آینده نیز از پس تیم صنعت نفت آبادان هم برمی‌آیند.

ویسی از هواداران خواست در سه دیدار خانگی باقی مانده از لیگ یازدهم به ورزشگاه آمده و این تیم را تشویق کنند تا این تیم با کسب سه امتیاز، حضور در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را تضمین کند.

وی خاطر نشان کرد:‌ ما به خوبی و با دقت برای پوشش نقاط ضعف خود کار کرده‌ایم و در تمرینات روش‌های مختلفی را برای کسب برتری مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مرور خواهیم کرد تا از این بازی سربلند بیرون بیائیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: تمام بازیکنان ما برای بازی روز شنبه نوزدهم فروردین انگیزه خوبی دارند، ما در دیدار قبل با شهرداری تبریز یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داده‌ایم و این بازی خوب همراه با سه امتیاز به تیم ما روحیه زیادی بخشیده است.

تیم‌های فوتبال صبای قم و صنعت نفت آبادان در دیداری از هفته بیست و نهم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 روز شنبه نوزدهم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول