اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کردکوی:

طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان باید توسعه پیدا کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کردکوی از اینکه طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان مورد استقبال قرار گرفته است خواستار توسعه و تقویت اینگونه برنامه‎ها در اماکن متبرکه شد.

طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان باید توسعه پیدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رمضانعلی الیاسی بعد از ظهر امروز در مراسم رونمایی از ضریح امامزادگان (ع) روستای روشن‎آباد اظهار داشت: برنامه‎های خوبی را از سوی اوقاف و امور خیریه استان شاهد بودیم که توجه به برگزاری چنین برنامه‎های فرهنگی می‎تواند زمینه آرامش و آسایش مردم را فراهم کند.

وی تصریح کرد: امامزادگان باید به عنوان مرکزی برای وحدت و انسجام مردم قلمداد شوند لذا اگر این مقوله مهم، مورد توجه و مراقبت واقع نشود کارکرد اصلی امامزادگان در معرض آسیب قرار می‎گیرد که خوشبختانه تاکنون در این زمینه تهدیدی متوجه امامزادگان نیست.

فرماندار کردکوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که امامزادگان باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند اذعان کرد: همه عوامل فرهنگی باید مدیریت شده و دست به دست یکدیگر دهند و اگر قرار است در جامعه رفاه، آسایش و آرامش وجود داشته باشد باید از امامزادگان و بقاع متبرکه این ارزش‎ها انتقال پیدا کند.

الیاسی تاکید کرد: باید تلاش کنیم مردم در امامزادگان و اماکن متبرکه احساس امنیت و آرامش کنند و باید مراقبت شود که در باورها و اعتقادات مردم خللی وارد نشود.

وی متذکر شد: آنچه امروز در امامزاده روشن‎آباد اتفاق افتاده حاصل تلاش مجموعه افراد در هیئت امناء، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و میراث فرهنگی استان است که فضای ظاهری زیبایی در امامزادگان ایجاد کرده‎اند تا زائران علاوه بر اینکه از لذت معنوی برخوردار می‎شوند از حظ بصری نیز بهره‎مند شوند.

فرماندار کردکوی اظهار داشت: تلفیق زیبایی‎های ظاهری و معنوی اماکن متبرکه در فراهم کردن زمینه آرامش زائران بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول