اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز:

فوتبال تراکتورسازی تبریز دارای برند جهانی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز گفت: برای تیمی همچون تراکتورسازی تبریز که دارای برند جهانی است و بیشترین و با اخلاق‌ترین هواداران را در میان تیم‌های فوتبال کشور دارد، نباید از هیچ کوششی برای تقویت آن دریغ کرد.

فوتبال تراکتورسازی تبریز دارای برند جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا منادی امشب در جمع هواداران تیم تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: همچون دوره هشتم در دوره نهم هم با تمام قدرت و توان از تیم تراکتورسازی حمایت خواهم کرد.

منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس نهم تاکید کرد: امروز اراده همه نمایندگان استان بر تقویت و پشتیبانی از تیم تراکتورسازی استوار است.

منادی تصریح کرد: برای تیمی که دارای برند جهانی است و بیشترین و با اخلاق‌ترین هواداران را در میان تیم‌های فوتبال کشور دارد، نباید از هیچ کوششی برای تقویت آن کم گذاشته شود.

وی با اشاره به شایستگی‌های حرفه‌ای و اخلاقی تیم تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که هیچ تیم ورزشی تاکنون به اندازه تیم تراکتورسازی برای خطه قهرمان‌پرور آذربایجان عزت و افتخار نیافریده است.

منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در پاسخ به شعارهای تشویقی انبوه هواداران حاضر در سالن باشگاه ورزشی تراکتورسازی اطمینان داد در دوره نهم بیش از دوره هشتم پیگیری مسائل تیم تراکتورسازی خواهد بود.

وی گفت: خواهید دید که ان‌شاءالله چه کمک‌های بزرگی را برای توسعه این تیم از منابع ملی و محلی کسب خواهیم کرد. 

منادی ضمن قدردانی از کادر مدیریتی و فنی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، در خصوص جذب کمک‌های مالی به این باشگاه یادآور شد: ما در بحث جذب کمک مالی به تیم تراکتورسازی نیز تلاش زیادی کردیم و پس از سال‌ها که شرکت مس به ورزش استان کرمان کمک کرده بود، از این به بعد شاهد کمک مالی از سوی این شرکت به ورزش آذربایجان شرقی نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول