اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان قم عنوان کرد

کاهش 86 درصدی تصادفات شهری در قم

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان قم گفت:‌ با همکاری و مساعدت ادارات قم در نوروز امسال شاهد کاهش 86 درصدی تصادفات در این استان بودیم.

کاهش 86 درصدی تصادفات شهری در قم

فریدون ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی در تعطیلات نوروزی و آغاز سفرهای برون‌ شهری در کشور اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی با بسیج نیروها و همکاری ادارات شاهد کاهش 86 درصدی تصادفات فوتی در استان قم بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه 19 درصد کاهش اعمال قانون داشتیم که حاصل رفتار درست مردم بود افزود: هیچ‌گونه تصادفی در سطح استان قم صورت نگرفته است.

ترکاشوند ادامه داد: در خصوص تصادفات جرحی 14 درصد و تصادفات خسارتی نیز شاهد 39 درصد کاهش بودیم.

رئیس پلیس راهور استان قم تصریح کرد: استان قم در ایام تعطیلات وضعیت مناسبی داشته و این امر به دلیل رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی مردم و مسافران نوروزی بوده است.

وی اظهار داشت: با افزایش پارکینگ‌ها و اصلاح هندسی معابر و حوالی خیابان‌ها برای پارک خودرو‌ در ایام تعطیلات شاهد کاهش بار ترافیکی در شهر قم بودیم.

ترکاشوند خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی شاهد کاهش 19 درصدی اعمال قانون در استان قم بودیم که این امر حاصل رفتار درست مردم در زمان و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بوده است.

رئیس پلیس راهور استان قم گفت: 400 نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم، در قالب 52 تیم خودرو و 60 تیم موتورسیکلت در ایام نوروز به همشهریان و مسافران نوروزی ارائه خدمت داشتند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول