اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

برگزاری مطلوب راهیان‌نور از برنامه‌های سال جاری است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: برنامه راهیان‌نور استان زنجان در سال جاری با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

برگزاری مطلوب راهیان‌نور از برنامه‌های سال جاری است

ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به تاثیرگذاری کاروان‌های راهیان‌نور در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در سال جاری اعزام کاروان‌های راهیان‌نور با برنامه‌ریزی‌های مطلوب ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه با حضور کاروان‌های راهیان‌نور در کربلای ایران اقشار مختلف مردم به صورت ملموس‌تر با حقایق دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند تصریح کرد: انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس از طریق اعزام کاروان‌های راهیان‌نور صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه افراد با حضور در این مناطق با رشادت‌های رزمندگان آشنا می‌شوند یادآور شد: آشنایی با عملیات‌های مختلف و برنامه‌های رزمندگان از طریق این کاروان‌ها به نسل جوان جامعه ارائه می‌شود.

وی ایمان و اراده را از ویژگی‌های رزمندگان اسلام برشمرد و ادامه داد: اقشار مختلف با حضور در این مناطق با حالات و روحیات رزمندگان اسلام آشنا شده و از این روحیات درس می‌گیرند.

طهماسبی از برگزاری نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد و افزود: این نمایشگاه‌ها برای آشنایی نسل جوان با برنامه‌های راهیان‌نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی از برگزاری رزمایش مردان آسمانی در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد و افزود: این رزمایش از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت مهدی (عج) را به تصویر می‌کشد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه نسل‌های مختلف جامعه با بازدید از این مناطق با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان آشنا می‌شوند افزود: این اردوها تاثیر مطلوبی برای اقشار مختلف مردم دارد.

وی از برگزاری نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب خبر داد و گفت: نسل جدید جامعه با رزمندگانی که برای دفاع از تمامیت ارضی کشور در جنگ حضور یافتند آشنا شده و از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان درس می‌آموزند.

طهماسبی برگزاری اردوهای راهیان‌نور را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و گفت: در سال جاری با تاکیدات فرمانده سپاه استان این برنامه به نحو مطلوبی پیگیری می‌شود.

وی بر لزوم تبیین الگوها و سیره رفتاری شهدا برای نسل جوان تاکید کرد و افزود: باید در راستای تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس برنامه‌ریزی‌های مطلوبی صورت گیرد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سامان‌دهی، انتظام‌بخشی و غنی‌سازی فعالیت‌ها و برنامه‌های مربوط به راهیان‌نور وظیفه و رسالت اصلی سپاه استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول