اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان تطعطیلات نوروز

35 هزار مسافر نوروزی در مدارس سبزوار اسکان داده شدند

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل آموزش و پرورش سبزوار از اسکان بیش از 35 هزار نفر از مسافران نوروزی در مدارس سبزوار تا پایان تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

35 هزار مسافر نوروزی در مدارس سبزوار اسکان داده شدند

قدرت‌الله راه‌چمنی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن سبزوار در مسیر بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) علی بن موسی‌الرضا شهرستان سبزوار همه ساله شاهد حضور چشمگیر مسافران در ایام تعطیلات نوروز در این شهرستان هستیم.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش سبزوار افزود: در این راستا امسال نیز مانند سال‌های گذشته میزبان حجم زیادی از مسافرین نوروزی از سراسر ایران اسلامی بودیم.

وی با تشریح امکانات ستاد اسکان مدیریت و آموزش و پرورش به مسافران حدود 600 کلاس درس در قالب 50 مدرسه به ارائه خدمات به مسافران نوروزی پرداختند.

راه چمنی با اشاره به استقبال مسافران نوروزی از ستاد اسکان مدیریت آموزش و پرورش سبزوار تصریح کرد: امسال نیز ستاد اسکان آموزش و پرورش تمام امکانات خود را برای رفاه حال مسافرین و زائران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) بسیج شدند و در طول تعطیلات و نوروز بیش از 35 هزار نفر از هم‌میهنان عزیز را در 4 هزار و 45 کلاس درس و 20 نمازخانه سطح شهرستان اسکان داده شدند.

وی هم‌چنین به رضایت نسبی مسافرین نوروزی از امکانات مدارس اشاره کرد و ادامه داد: البته به دلیل برخی مشکلات و کمبود امکانات قطعاً مشکلاتی در برخی مدارس وجود دارد و هنوز تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم.

معاون مدیر‌کل آموزش و پرورش سبزوار به ارائه خدمات شبانه‌روزی درمانگاه فرهنگیان و خانه معلم در طول ایام نوروز اشاره کرد و افزود: در راستای خدمات‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به زائران به ویژه فرهنگیان، درمانگاه فرهنگیان و خانه معلم به صورت 24 ساعته به ارائه خدمات پرداخت.

راه‌چمنی به تجهیز مدرسه سلمان فارسی از مدارس نزدیک به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای اسکان همراهان مصدومان حوادث نوروزی اشاره کرد.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش سبزوار گفت: برای رفاه حال همراهان مصدومان و هم‌چنین نگه‌داری مصدومان سرپایی این مدرسه تجهیز و در طول ایام نوروز به ارائه خدمات به حدود 35 خانوار از مصدومان حوادث نوروزی پرداخت.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول