اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت بحران خراسان شمالی:

سیل خسارات جدی در خراسان شمالی بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت بحران خراسان شمالی گفت: جاری شدن سیل در این استان خسارات زیادی بر جای گذاشت و سبب تلف شدن 80 رأس گوسفند در جاجرم شد.

سیل خسارات جدی در خراسان شمالی بر جای گذاشت

محمد آروین لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: بارش باران‌های عصر روز جمعه در خراسان شمالی سبب جاری شدن سیل شد و خسارات جدی به اراضی کشاورزی جاده زد و سبب تخریب پل در مناطق روستایی استان شد.

وی گفت: به خاطر شدت بارندگی دست کم ارتباط سه روستای بجنورد و جاجرم قطع شد که با تلاش راهداران پس از تلاش چند ساعته این راه‌ها باز شدند.

سرپرست مدیریت بحران خراسان شمالی افزود: جاری شدن سیل علاوه بر تخریب دو پل روستایی سبب آب‌گرفتگی منازل در برخی روستاهای صندل آباد،‌ بازخانه و‌ رشوانلو از توابع بجنورد و روستای قلی و حصار حسینی از توابع بخش شوقان جاجرم شد.

به گفته آروین بر اثر این سیل دست کم 80 رأس گوسفند در روستای حصار حسینی جاجرم تلف شدند.

وی ادامه داد: گزارش‌های مربوط به میزان خسارت ناشی از جاری شدن سیل در استان توسط رؤسای شورای بحران شهرستان‌ها در حال بررسی است.

بارش باران که عصر جمعه آغاز شده بود، حدود 3 ساعت به طور متناوب ادامه داشت و سبب جاری شدن سیل در بیشتر رودخانه‌های حوالی بجنورد شد.

بر اساس مشاهدات خبرنگار فارس که در محل حضور داشت سیل در اکثر رودخانه‌های بجنورد جاری و بر اثر طغیان رودخانه‌ها در برخی مسیرها از جمله محور بجنورد به بابا امان خسارات جدی به اراضی کشاورزی مسیر وارد شده است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول