اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس:

12 فروردین نماد آزادی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: 12 فروردین نماد آزادی و استقلال ملت ایران است.

12 فروردین نماد آزادی ملت ایران است

نورالله حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: پس از آنکه قرن‌ها تئوری جدایی دین از سیاست و نظام‌های حکومتی لائیک بر دنیا سیطره داشت و قوانین شرعی و الهی امری خصوصی در زندگی مردم تعبیر می‌شد، در 12 فروردین سال 58 نظامی متولد شد که این نظریه‌ها را در قرن بیستم باطل کرد و حکومت اسلامی را بر اساس موازین و آموزه‌های دینی به تصویب رساند.

وی افزود: جمهوری اسلامی شکل نوینی از نظام‌های حکومتی است که تلاش می‌کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات‌بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی در عرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان توأمان فراهم شود.

حیدری با بیان اینکه از نظام جمهوری به حکومت مردم بر مردم تعبیر می‌شود و جمهوریت در نظام حکومتی نشان‌دهنده نقش مردم است، گفت: امروز مردم با حضور در صحنه‌های مختلف علاوه بر مشارکت در تعیین سرنوشت خویش خواسته‌های خود را از حکومت مطالبه می‌کنند و زیبایی این حکومت زمانی است که دموکراسی در کنار دین اسلام اجرا شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: جمهوری اسلامی انفجار نور و آغاز حرکت آخرالزمانی جامعه بشریت به سوی آماده شدن برای نجات و رهایی نهایی از قید و بندهای شیطانی است که قرن‌ها بر دست و پای جوامع سنگینی کرده است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی بروز ذخیره الهی و آغاز حکومت به سوی نور و امید است، گفت: امروز که بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب می‌گذرد، جمهوری اسلامی با وجود تهدیدها و تحریم‌ها نه تنها تضعیف و متوقف نشده، بلکه توفنده و پرتوان به حرکت خویش در فتح قله‌های جهان حرکت می‌کند.

حیدری در ادامه انقلاب‌ها و بیداری‌های اسلامی منطقه را نشان از پیروزی ایران اسلامی در عرصه‌های فراملی اعلام کرد و افزود: تدبیر ارزشمند مقام معظم رهبری در سال 90 و نامگذاری آن به عنوان سال جهاد اقتصادی درسی عظیم برای ملت ایران بود که بدانند دشمنان با حربه‌های مختلف از جمله تحریم‌های اقتصادی به میدان آمده‌اند تا نظام اسلامی را تضعیف و به انزوا بکشانند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: امسال نیز مقام معظم رهبری با نامگذاری سال به عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در حقیقت بر تداوم سال جهاد اقتصادی تاکید کرده و همگان را به تلاشی دوچندان در شکستن تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی دشمن ترغیب و تحریک کردند.

وی از مهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را روح خودباوری و اعتماد به نفسی دانست که روح خدا در این مردم دمید و یادآور شد: پیشرفت‌های ملت ایران در سال گذشته موجب شد تا ایران به عنوان پنجمین کشور جهان به دانش تولید سلول‌های بنیادی پرتوان پس از کشورهای آلمان، آمریکا، ژاپن و چین، دست یابد که نشان از حرکت صحیح ایران در مسیر رشد و ترقی دارد.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول