اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

فاز دوم پاکسازی شوشتر آغاز شد

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از آغاز فاز دوم پاکسازی شهر شوشتر خبر داد و گفت: همه عوامل و ماشین‌آلات در شهرداری شوشتر بسیج شده‌اند.

فاز دوم پاکسازی شوشتر آغاز شد

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: فاز دوم پاکسازی شهر شوشتر از امروز آغاز شده است و در این فاز تلاش می‌شود تا مناظر نازیبایی که در سطح شهر شوشتر وجود دارد برطرف شود و پاکسازی مناطق شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی با اشاره به دستور کار پاکسازی شهر شوشتر در روز نخست افزود: در نخستین روز کاری سال91 تلاش شده است تپه‌های خاکی موجود در خیابان منتهی به بقعه سید محمد گلابی برداشته شود و امروز با 40 سرویس خاکبرداری تلاش شد تا این مهم انجام شود و این منطقه خاکبرداری شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر تلاش بسیار زیادی برای فراهم کردن امکانات برای ایام نوروز و مهمانان نوروزی کرده است، خاطر نشان کرد: برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی کمپ اسکان مهمانان نوروزی در سال‌جاری به پارک بعثت انتقال یافت که امکانات بسیار خوبی برای خدمات‌دهی در اختیار دارد.

وی با اشاره به دیگر تلاش‌هایی که در روزهای نخست سال91 انجام شده است، تأکید کرد: برای نخستین سال در شهرداری شوشتر پرداخت حقوق، پاداش و عیدی کارکنان انجام شده است و از این نظر هیچ مشکلی وجود ندارد و کارکنان شهرداری از این نظر مشکلی ندارند.

دُر تأکید کرد: تلاش شده است درآمدزایی در شهرداری شوشتر رشد داشته باشد و در اسفند ماه سال گذشته این تلاش‌ها به نتیجه رسیده و شهرداری شوشتر را صاحب رکوردی بی‌سابقه کرده است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول