اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیام استاندار

سومین روز پاکسازی عمومی در خوزستان آغاز شد

خبرگزاری فارس: سومین روز نمادین پاکسازی عمومی در خوزستان با پیام استاندار آغاز شد.

سومین روز پاکسازی عمومی در خوزستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سومین روز پاکسازی عمومی در خوزستان صبح امروز با اعلام پیام استاندار از مرکز بی‌سیم شهرداری اهواز آغاز شد.

استاندار خوزستان هدف از برگزاری روزهای نمادین پاکسازی عمومی را ارتقای بهداشت و افزایش کیفیت زندگی مردم همچنین نهادینه شدن فرهنگ پاکسازی محیط زندگی و استفاده از ظرفیت تمام بخش‌های جامعه عنوان کرد و گفت: برگزاری نمادین چهار روز پاکسازی عمومی در هر فصل بنا به مصوبه شورای سلامت استان انجام می‌گیرد.

سید جعفر حجازی برگزاری روزهای نمادین در روزهای 30 شهریور و 28 آذر ماه را یادآور شد و اظهار امیدواری کرد: با همتی که خوزستانی‎ها در دو مرحله گذشته این طرح از خود نشان دادند، در روز سوم پاکسازی عمومی در نظافت شهرها، خیابان‌ها، جاده‌ها و روستاها مشارکت کنند و از همه مهمتر این محیط ها را پاکیزه نگهدارند.

وی با اشاره به اینکه از برگزار کنندگان نخستین روز پاکسازی قدردانی شده، افزود: برگزارکنندگان مرحله دوم و سوم نیز در فروردین ماه طی مراسمی تجلیل می‌شوند.

رئیس شورای سلامت استان از مردم خوزستان اعم از شهری و روستایی، اصناف و بازاریان، مسافران و آنها که در جاده‌ها مشغول رانندگی هستند درخواست کرد که نظافت را رعایت کنند تا چهره استان در آستانه نوروز و با ورود مسافران پاکیزه و زیبا باشد.

وی گفت: امیدواریم با تداوم برگزاری این حرکت نمادین فرهنگ پاکیزه کردن و پاکیزه نگهداشتن محیط زندگی در مردم نهادینه شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول