اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

افزایش 3 برابری مهمانان نوروزی استان کرمان

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری حدود 900 هزار مسافر در استان کرمان اسکان رسمی یافته‌اند که این آمار سه برابر مهمانان سال گذشته است.

افزایش 3 برابری مهمانان نوروزی استان کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، اسماعیل نجار بعد از ظهر امروز در جمع مهمانان نوروزی در شهرستان جیرفت اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری حدود 900 هزار مسافر در هتل‌ها و محل‌های اقامتی که برای مهمانان نوروزی مهیا شده، اسکان رسمی یافته‌اند که این آمار سه برابر مهمانان سال گذشته در استان کرمان است.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی از جمله آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعیت هلال احمر بسیج شده‌اند تا در حد توان از مهمانان نوروزی پذیرایی کنند.

نجار تصریح کرد: با توجه به بازدیدهایی که داشته‌ایم، هر شهرستان در حد بضاعت امکاناتی فراهم کرده است که امیدواریم، سبب رضایت و لذت مهمانان از اقامت در استان کرمان شود.

وی ابراز داشت: آثار باستانی فراوانی در استان کرمان از جمله شهرستان جیرفت مانند منطقه بکر و زیبای آبشار دلفارد که منطقه‌ای گردشگری است و در کمتر جایی چنین آبشارهایی را می‌توان دید، وجود دارد.

استاندار کرمان عنوان کرد: البته در محل آبشار دلفارد اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت مکانی را احداث کرده است که با طبیعت آنجا نامأنوس است.

وی اذعان داشت: اقداماتی مانند تعریض و آسفالت جاده و ایجاد امکانات خوب را برای این محل گرشگری در نظر داریم که در آینده عملی کنیم.

نجار سد جیرفت را نیز یکی دیگر از مناطق زیبا و دیدنی جنوب کرمان خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به طبیعت بکری که جنوب استان در فروردین ماه دارد، می‌تواند در این ایام گردشگران فراوانی را به سوی خود جذب کند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول