اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزآباد:

در نظام اسلامی، مدیریت ریاست نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: در نظام اسلامی، مدیریت و مسؤلیت متفاوت از ریاست است.

در نظام اسلامی، مدیریت ریاست نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، جهانبخش بهمنی در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزآباد که با حضور امام جمعه و مسؤلان این شهرستان برگزار شد با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانگر پیوند همیشگی مردم با ولایت است.

وی افزود: پیروز حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است و به فضل الهی انتخابات در نهایت بی‌طرفی مجریان و با رعایت کامل ضوابط و در چارچوب قانون برگزار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام پایان سال و فرا رسیدن بهار طبیعت بیان داشت: مسؤلان ستاد تسهیلات نوروزی باید تمام تدابیر و تمهیدات لازم را در راستای اسکان، پشتیبانی، رفاه و بهداشت و درمان فراهم آورند.

بهمنی ادامه داد: افزایش ضریب امنیتی در مناطق پر تردد این شهرستان از دیگر ضرورت‌های کاری در این ایام است.

وی اضافه کرد: حضور پلیس در مناطق گردشگری و میهمان‌پذیر، برای ایجاد حس امنیت در میهمانان نوروزی باید پررنگ‌تر از گذشته باشد.

نماینده سیاسی دولت در شهرستان فیروزآباد خاطرنشان کرد: باید با افزایش نظارت و بازرسی‌ها، نتایج مؤثری در پذیرایی از میهمانان نوروزی و رفع نیازمندی‌های آنان حاصل شود.

بهمنی با اشاره به این که در فرهنگ مدیریتی باید نوع نگاه به مقوله مدیریت تغییر یابد ابراز داشت: در نظام اسلامی، مدیریت و مسؤلیت متفاوت از ریاست بوده، چراکه مسئؤلیت امانتی است که فرد بر عهده گرفته تا بتواند از حقوق جامعه دفاع کند و باید پاسخگوی این امانت در مقابل مردم باشد.

وی افزود: مسؤلیت از نگاه اخلاقی نوعی حس درونی است که نباید نسبت به آنچه که در جامعه می‌گذرد بی‌تفاوت بود.

فرماندار شهرستان فیروزآباد در ادامه خواستار توجه جدی‌تر مسؤلان این شهرستان در این ایام به بازار شد و تصریح کرد: تنظیم و کنترل بازار، اسکان و راهنمایی مسافران نوروزی توسط راهنمایان گردشگری، آمادگی گروه امداد و نجات هلال احمر، امور بهداشتی و درمانی و کشیک نانوایان از جمله برنامه‌ها و اموری است که باید در ایام نوروز توجه بیشتری از سوی مسؤلان به آنها شود.  

بهمنی همچنین خواستار ارائه لیست کشیک تمام ادارات به فرمانداری این شهرستان در ایام نوروز شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول