اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2100 پزشک داوطلب در طرح نوروزی با هلال احمر همکاری می‌کنند

افزایش 50 درصدی توان تجهیزاتی و نیروی امدادی هلال احمر در جاده‌ها

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر ایران از افزایش 50 درصدی توان تجهیزاتی و نیروی امدادی هلال احمر در جاده‌ها در طرح نوروزی خبر داد و گفت: 2 هزار و 100 پزشک داوطلب در این طرح با هلال احمر همکاری می‌کنند.

افزایش 50 درصدی توان تجهیزاتی و نیروی امدادی هلال احمر در جاده‌ها

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یوسف صنایعی پس از بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و چادرهای طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در دوازدهمین طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر نسبت به سال گذشته با افزایش 50 درصدی توان تجهیزاتی و نیروی امدادی در جاده‌ها در خدمت مردم است.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند امدادگران استان آذربایجان‌شرقی در مناطق برف‌گیر یادآور شد: امدادگران آذربایجان‌شرقی مخصوصاً تیم‌های تخصصی امداد و نجات کوهستان در مناطق برف‌گیر کمک‌های لازم را به مردم رسانده و با اقدامات فنی و تکنیکی خود صدها مسافر در برف و کولاک را نجات دادند.

صنایعی با بیان اینکه در برف گرفتگی مناطق کوهستانی مخصوصاً استان آذربایجان‌شرقی اکثر دستگاه‌های اجرایی با هلال احمر همکاری داشتند، از هماهنگی‌های به عمل آمده توسط فرمانداران و بخشداران تقدیر و تشکر کرد. 

وی همچنین با اشاره به روحیه بسیجی امدادگران آذربایجانی که با نهایت ایثارگری در خدمت هموطنان هستند افزود: به تاسی از فرامین مقام معظم رهبری در سال جدید نیز جمعیت هلال احمر نسبت به ارتقاء آموزش‌های امدادی و خودامدادی و همچنین نسبت به آموزش‌های همگانی و عمومی برای گروه‌های پیشتاز برنامه‌ریزی می‌کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همچنین از همکاری دو هزار و 100 نفر از پزشکان داوطلب در تمام مراکز امدادرسانی خبر داد و افزود: در سال‌جاری در طرح ملی نوروزی بیش از 2 هزار و 100 نفر پزشک با هلال احمر همکاری دارند.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول