اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

محصولات نمایشگاه بهاره گناوه کاملا ایرانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: محصولات نمایشگاه بهاره گناوه کاملا ایرانی است.

محصولات نمایشگاه بهاره گناوه کاملا ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه احمد جعفری‌نسب پیش از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه بهاره اظهار داشت: این نمایشگاه از اول فروردین تا 30 فروردین ماه برای بازدید علاقمندان دایر است.

جعفری‌نسب از استقبال خوب هموطنان از این نمایشگاه خبر داد و گفت: محصولات این نمایشگاه کاملا ایرانی است و نشان از توجه به سرمایه‌های ایرانی دارد.

فرماندار گناوه بیان کرد: با توجه به شعار امسال که از طرف مقام معظم رهبری "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" تعیین شد، ما نیز در تدارک همایش بزرگ حمایت از تولید ملی با هدف ایجاد فضای کار در صنایع ملی و راه‌اندازی شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که به هر دلیل در این شهرستان تعطیل یا نیمه تعطیل هستند هستیم.

جعفری‌نسب عنوان کرد: باید با تعامل همه دستگاه‌ها در راه حمایت از تولید ملی گام برداریم زیرا با حمایت از تولید ملی عملا کار و اشتغال نیز به وجود می‌آید.

فرماندار گناوه اظهار داشت: این نمایشگاه دارای 40 غرفه است که انواع محصولات شامل پوشاک، مواد غذایی،خشکبار و غیره در آن عرضه می‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول