اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

محور چهار‌روستایی به گناوه به زودی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: برای رفع ترافیک نوروزی ‌در بزرگراه دشتستان ـ گناوه قطعه‌ای از این بزرگراه که از چهار روستایی تا گناوه قرار دارد به طول 20 کلیومتر در چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

محور چهار‌روستایی به گناوه به زودی افتتاح می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه احمد جعفری‌نسب صبح امروز در نشست شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان گناوه اظهار داشت: شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان در سالی که گذشت ضمن برگزاری جلسات متعدد خود در هر ماه توانسته زیرساخت‌های خوبی در امر ترافیک و حمل و نقل شهرستان ایجاد کند و این امر به تلاش همکاران این بخش میسر شده است.

جعفری‌نسب تاکید کرد: با توجه به اهمیت توریستی شهرستان گناوه از شما همکاران می‌خواهم که در ایام نوروز که بیشترین ترافیک را خواهیم داشت با تدابیر و تلاش خوب شما این بار ترافیکی کمتر شود تا مهمانان نوروزی بهتر بتوانند از منطقه بازدید کنند.

فرماندار گناوه افزود: در ایام نوروز بنرهایی در مورد فرهنگ ترافیک در سطح شهر نصب می‌شود تا مردم بهتر بتوانند از پدیده ترافیک گذر کنند.

جعفری‌نسب بیان کرد: در سال گذشته اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال برای نصب ابزارهای ترافیکی اختصاص یافته که همه موارد نصب و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی گفت: در ایام نوروز بسته‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی تقدیم مهمانان نوروزی می‌شود.

فرماندار گناوه گفت: برای رفع ترافیک نوروزی امسال در بزرگراه دشتستان - گناوه قطعه‌ای از این بزرگراه که از چهار روستایی تا گناوه قرار دارد به طول 20 کیلومتر در چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده پلیس راه گناوه در این جلسه در مورد محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز امسال گفت: تردد کامیون‌های کمپرسی حامل مصالح ساختمانی از مورخ 27 اسفند ماه تا ساعت 24  روز چهارم فروردین ممنوع و از 10 فروردین ماه تا پایان روز 14 فروردین ممنوعیت تردد ورود به شهر را دارند.

سرگرد جابر پاپری گفت: در ایام نوروز تردد موتورسیکلت در بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی و فرعی ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد کامیون‌های کشنده(تریلی‌ها) و حامل بارهای ترافیکی از ابتدا تا انتهای نوروز نیز ممنوع است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول