اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست خراسان شمالی خبر داد

ساماندهی 9 اکیپ برای روز طبیعت در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: 9 اکیپ متشکل از کارشناسان و محیط‌بان برای روز طبیعت 13 فروردین در این استان ساماندهی شده است.

ساماندهی 9 اکیپ برای روز طبیعت در خراسان شمالی

حسین آبسالان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد گفت:‌ این اکیپ‌های نظارتی در 7 مرکز شهرستان و همچنین بوستان‌های ملی باباامان و بش قارداش حاضر و برای اشاعه فرهنگ زیست محیطی و جلوگیری از آلودگی‌ها در عرصه‌ها، در این طرح مشارکت می‌کنند.

وی همچنین از توزیع 500 ساک دستی در بین شهروندان به منظور استفاده در روز طبیعت و انداختن زباله در این بسته‌ها به منظور جلوگیری از آلودگی زیست محیطی خبر داد.

آبسالان همچنین نصب بنر، توزیع اطلاعیه، ارائه نکات آموزشی و مشارکت شهروندان برای حفظ محیط زیست در روز 13 فروردین در رادیو و رسانه‌های استان را از اقدامات این اداره کل در این راستا عنوان کرد.

وی در بخش دیگری با اشاره به دستگیری 9 نفر از شکارچیان طی ایام نوروز در خراسان شمالی اظهار کرد: این شکارچیان به همراه پرونده‌های متشکله، تحویل مراجع قضایی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی مصدوم شدن یکی از محیط‌‌بانان پارک ملی گلستان را برشمرد و گفت: با کارهای درمانی که بر روی این محیط‌بان انجام شد، وضعیت سلامت وی رو به بهبودی است.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول