اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران:

گردشگران نوروزی امامزادگان از مرز 1.2 میلیون نفر گذشت

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از حضور بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر نوروزی تا هشتم فروردین در امامزادگان مازندران خبر داد.

گردشگران نوروزی امامزادگان از مرز 1.2 میلیون نفر گذشت

حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: از روز 25 اسفند 90 تا هشتم فروردین ماه بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر مسافر، گردشگر و زائر در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران حضور یافتند.

وی تصریح کرد: در این ایام تاکنون،40 هزار نفر از خدمات رفاهی و اجتماعی این اماکن بهره‌مند شدند و همچنین با توجه به دارا بودن شرایط بسیار مناسب طبیعی بعضی از این اماکن به‌صورت شبانه‌روزی باز بوده و به ارائه خدمات‌دهی به مسافران مشغولند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به دارا بودن استان مازندران با بیش از یک هزار و 300 امامزاده گفت: در ایام نوروز مسافران و زائران غیر از بهره‌مندی از فضای معنوی و روحانی بقاع متبرکه و راز و نیاز در این مکان‌ها از برنامه‌های عبادی از قبیل نمازهای جماعت، ادعیه و زیارات، برنامه‌های فرهنگی و دینی، پاسخ به مسائل شرعی و عبادی، مشاوره و... بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/س20/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول