اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

احساس امنیت در قم افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: اقدامات صورت گرفته توسط کمیته امنیتی ستاد تسهیلات زائرین موجب افزایش احساس امنیت در قم شده است.

احساس امنیت در قم افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم حجت‌الاسلام مهدی عرب‌انصاری با اشاره به فعالیت کمیته امنیتی این ستاد اظهار کرد: اقدامات پیشگیرانه کمیته امنیتی موجب کاهش چشمگیر جرایم در نوروز امسال شده است.

وی افزود: یکی از این اقدامات عدم اعطای مرخصی نوروزی به سارقان سابقه‌دار در ایام نوروز بود که همین امر نیز سبب شد جرایمی مانند سرقت در قم کاهش چشمگیری داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه احداث پارکینگ میدان بزرگ امام خمینی(ره) و گشایش بخشی از آن سبب کاهش سرقت از خودروها شده است گفت: حضور گسترده نیروهای انتظامی استان قم نیز در کاهش جرایم نقش اساسی داشت.

وی افزود: نیروی انتظامی قم با گشت‌های ویژه‌ای که در مراکز پرجمعیت مانند بوستان‌ها داشت امنیت این اماکن را تقویت کرده و موجب آسایش بیشتر شهروندان و مسافران شده است.

عرب‌انصاری با اشاره به کاهش تمام جرایم در نوروز امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت: جرم‌های مشهود شامل اوباش‌گری و حرکت‌های مختل‌کننده نظم عمومی مانند سرقت از منازل و تجاوز به عنف کاهش شدیدی در قم داشته‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خاطر نشان کرد: در حال حاضر احساس امنیت در قم افزایش یافته و مردم با اطمینان خاطر بیشتری به قم مسافرت می‌کنند.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول