اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول طرح صالحین سازمان بسیج اساتید سپاه استان قم:

اردوهای راهیان‌نور ارتباط‌دهنده نسل جدید و رزمندگان است

خبرگزاری فارس: مسئول طرح صالحین سازمان بسیج اساتید سپاه استان قم گفت: نسل جدید باید از طریق کانال بصری ارتباط بین خود و رزمندگان را یافته و آن را تعمیق ببخشد.

اردوهای راهیان‌نور ارتباط‌دهنده نسل جدید و رزمندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم امیر ملامحمدعلی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان‌نور اظهار داشت: اردوی راهیان‌نور برای نسلی که دفاع مقدس را درک نکرده است فرصتی فراهم می‌سازد تا آنچه را شنیده است از نزدیک مشاهده کند.

وی ادامه داد: درک و احساس فضای حاکم بر آن دوران نیاز به حضور در موقعیت آن فضا و دوران دارد که اردوهای راهیان‌نور این امر را ممکن ساخته است.

عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی عنوان داشت: امروز اردوی راهیان‌نور می‌تواند پیونددهنده نسل جوان با فداکاری‌های رزمندگان باشد و زمینه معرفی و شناسایی این جانفشانی‌ها را فراهم سازد.

وی خاطر نشان کرد: کتاب، سینما و تلویزیون تنها بخشی از فرهنگ ایثار و شهادت را معرفی می‌‌کند اما حضور جوانان در این مناطق و درک آنچه برای همسالان خود در این سرزمین گذشته است، تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

ملامحمدعلی با اشاره به برگزاری مانور عملیاتی و نمایش رزم شب در اردوهای راهیان‌نور اذعان داشت: بازسازی یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس در حضور جوانان و نوجوانان زمینه آشنایی بیشتر را برای آنها فراهم می‌سازد و این امر موجب انس و الفت با فداکاری‌های رزمندگان است.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از بودجه‌های فراوان در برابر تاثیرگذاری این اردوها صفر است و باید به رفع نواقص فرهنگی و اشکالات جزیی در این زمینه پرداخت.

مسئول طرح صالحین سازمان بسیج اساتید سپاه استان قم با بیان اینکه تاثیر حضور در اردوهای راهیان‌نور از ساخت فیلم‌های سینمایی از این دست بسیار است ابراز داشت: نسل جدید باید از طریق کانال بصری ارتباط بین خود و رزمندگان را یافته و آن را تعمیق ببخشد.

وی یادآور شد: ارائه برنامه‌های فرهنگی به منظور آشناسازی جوانان با فرهنگ ایثار نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و بودجه‌های بهتری است که با این اقدام حضور افراد پررنگ‌تر از گذشته می‌شود.

انتهای پیام/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول