اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

زیرساخت مازندران برای توسعه توریسم آماده شود / فرهنگستان زبان نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: زیرساخت مازندران برای توسعه صنعت توریسم آماده شود.

زیرساخت مازندران برای توسعه توریسم آماده شود / فرهنگستان زبان نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی در جلسه ستاد تسهیلات استان که در اداره کل میراث فرهنگی مازندران برگزار شد به شعار محوری سال که از سوی رهبری عنوان شد اشاره کرد و اظهار کرد: در سالی که با شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مطرح است باید واژه تولید به عنوان یک تفکر مورد توجه همه قرار گیرد.

وی یادآور شد: هیچ مکتبی به اندازه اسلام به کار و کارگری تاکید نکرده است و کشته شده در حین کار را شهید نمی‌داند.

ابراهیمی تصریح کرد: زمانی مرگ بر آمریکا جان می‌گیرد که کشور بتواند در مرحله خودکفایی کامل قرار گیرد و به هیچ کشوری متکی نباشد.

وی ادامه داد: اگر جامعه در بخش صنعتی، کشاورزی و زیرساختی به حد مطلوب نرسد در بحث صدور انقلاب موفق نبوده‌ایم.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات سفر در استان مازندران به فعالیت‌های فرهنگی ستاد تسهیلات سفر در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: کمیته‌های فرهنگی برنامه‌های درون و برون سازمانی را در اختیار افکار عمومی قرار دادند.

وی ادامه داد: تبلیغات محیطی برای فرهنگ‌سازی مفید است که در این بخش همه دستگاه باید عزم جدی داشته باشند تا مسافران بتوانند فرهنگ مازندران را به موطن خود ببرند.

ابراهیمی با تاکید براینکه استان مازندران در اختیار جامعه ایرانی قرار دارد، تصریح کرد: بستر مناسبی ایجاد شود تا زیرساخت‌های استان مازندران به نحو مطلوبی به توسعه صنعت توریسم بپردازد.

وی با بیان اینکه هر کس در مازندران به دنبال مسئولیت و یا کسب رای است به نارسایی راه‌های استان می‌پردازد، گفت: اگر گردشگری سالانه با این حجم ترافیک در مازندران روبه‌رو شود انگیزه‌ای برای سفر مجدد به این استان ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: جشن‌های خیابانی، راه‌اندازی کارناوال نوروزی، اجرای کنسرت موسیقی، جشنواره، برپایی نمایشگاه و بازارچه‌های صنایع دستی و نیز انتشار 150 هزار نسخه سخنرانی رهبر در ایام نوروز از برنامه‌های فرهنگی ایام نوروز در مازندران بوده است.

وی اضافه کرد: باید زمینه پذیرش مسافر در استان مازندران با تخصیص اعتبار کافی در بخش توریسم صورت گیرد.

ابراهیمی با بیان اینکه مازندران نخستین حکومت علویان است و هنوز موزه تشیع ندارد، اظهار کرد: مازندران فرهنگستان زبان ندارد.

وی در پایان گفت: مسافران فرهنگ‌های مختلف را در سفر وارد مازندران می‌کنند و فرهنگ استان را نیز با خود به همراه می‌برند که در این بخش باید توجه به زیرساخت‌های فرهنگی شود.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول