اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده وزیر آموزش و پرورش:

فرهنگیان شایسته بهترین ظرفیت اقامت و اسکان هستند

خبرگزاری فارس: رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش و نماینده وزیر آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان ما شایستگی برخورداری از بهترین امکانات اقامتی و اسکان را دارند.

فرهنگیان شایسته بهترین ظرفیت اقامت و اسکان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عنایت‌الله پورعبادی در جریان بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان در اردبیل اظهار کرد: هم اکنون در سطح کشور ستادهای اسکان فرهنگیان در استان‌های مختلف با ظرفیتی مناسب و ایجاد بهترین امکانات در خدمت فرهنگیان و قشر ارزشمند بازنشستگان هستند تا بتوانند از این ظرفیت بهره‌برداری کافی و لازم را داشته باشند.

وی گفت: بیشترین اسکان فرهنگیان در استان‌های شمال، خراسان رضوی و اردبیل بوده به طوری که مسئولان این استان سعی کردند با تدارک بیش از 500 کلاس درس و تکمیل 90 درصد تجهیزات و امکانات در خدمت فرهنگیان تمام مناطق کشور باشند.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از استان اردبیل به عنوان استان سرآمد در پذیرش میهمانان و مسافران و گردشگران نوروزی و تابستانی یاد کرد و گفت: فرهنگیان باید از شایسته‌ترین خدمات در ایام نوروز برخوردار باشند تا با روحیه‌ای شاداب بتوانند بعد از نوروز در فضای کلاس و مدرسه حاضر باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز با یادآوری اینکه تاکنون بیش از 6 هزار و 300 نفر در قالب دو هزار و 300 خانوار در ستاد اسکان استان اردبیل ساماندهی شدند خاطرنشان کرد: تمام امکانات ورزشی و رفاهی فرهنگیان در استان اردبیل در این ایام خدمات رایگان به معلمان و بازنشستگان ارائه می‌کنند.

احمد محمودزاده گفت: 62 مدرسه برای این ایام در شهرهای مختلف تجهیز شده و توزیع غذای گرم رایگان نیز در بدو ورود مسافران فرهنگی، انجام می‌شود.

وی ادامه داد: باشگاه فرهنگیان در اردبیل و سرعین نیز با ظرفیت 90 تخت در خدمت مسافران و گردشگران نوروزی است.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول