اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی استان اصفهان خبر داد

عرضه تولیدات صنایع دستی 90 هنرمند اصفهانی در 30 نمایشگاه

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: 90 هنرمند اصفهانی در بیش از 30 نمایشگاه آثار و تولیدات صنایع دستی خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

عرضه تولیدات صنایع دستی 90 هنرمند اصفهانی در 30 نمایشگاه

احمد ادیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با نمایشگاه صنایع دستی که به مناسبت ایام نوروز در سراسر استان اصفهان برگزار شده است، اظهار داشت: در تعطیلات نوروز بیش از 30 نمایشگاه در 13 شهرستان استان به نمایش تولیدات و آثار صنایع دستی هنرمندان و صنعتگران اصفهانی پرداخته است.

وی تعداد غرفه‌های تولیدات صنایع دستی در این نمایشگاه را 200 عدد دانست و افزود: بخش عمده‌ای از این غرفه‌ها در شهرستان اصفهان قرار داد و بقیه در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان، نایین، تیران و کرون، نجف‌آباد و اردستان دایر شده است.

معاون صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان اضافه کرد: اولویت در برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی معرفی صنایع دستی بومی هر منطقه به مردم کشور است.

وی یادآور شد: به منظور حمایت از صنعتگران استان، این غرفه‌ها رایگان در اختیار صنعتگران اصفهانی قرار گرفته است.

ادیب گفت: حدود 90 هنرمند آثار خود را در نمایشگاه‌های دایر شده صنایع دستی در معرض دید عموم قرار داده‌اند و در شهر اصفهان نیز استقبال از آثاری هم‌چون قلم‌کار، قلم‌زنی، مینا و خاتم بیش از سایر تولیدات صنایع دستی بوده است.

وی در مورد میزان استقبال مسافران نوروزی از صنایع دستی بیان داشت: از آن جایی که حجم مسافران ورودی به استان اصفهان نسبت به سال‌های گذشته افرایش یافته است، پیش‌بینی می‌شود استقبال و فروش صنایع دستی نیز افزایش یابد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول