اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

روانسازی در حمایت از تولیدکنندگان داخل مورد توجه باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: روانسازی در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان داخلی مورد توجه ویژه مسئولان باشد.

روانسازی در حمایت از تولیدکنندگان داخل مورد توجه باشد

علی‌اکبر رنجبرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال "حمایت از کار، تولید ملی و سرمایه ایرانی" اظهار کرد: به طور قطع شاه‌کلید و رمز موفقیت کشور در گرو عملیاتی شدن این شعار رهبری است.

به گفته وی راه‌های منتهی به سعادت و استقلال ایران اسلامی از مسیر اجرایی شدن این شعار می‌گذرد که البته در این راه تحمل سختی‌ها و مشکلات را باید با جان و دل پذیرا شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تحریم‌های هدفمند دشمنان در عرصه اقتصادی را یکی از دلایل مهم توجه به این شعار دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان با اعمال فشار و تحریم‌های همه‌جانبه سعی در سنگ‌اندازی در راستای رویکرد استقلال‌طلبانه ایران اسلامی دارند که باید با سرلوحه قرار دادن این شعار آنها را مانند همیشه ناکام کرد.

وی هماهنگی در میان مسئولان به منظور توسعه روزافزون کشور را یکی از راهکارهای عملیاتی شدن این موضوع قلمداد کرد.

رنجبرزاده با بیان اینکه باید استفاده از تولیدات ملی را در صدر برنامه‌های خود داشته باشیم، ابراز داشت: مسئولان باید برنامه‌های خود را ارائه کنند و با شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های پیش رو و بسیج امکانات مسیر را برای اجرای این پیام مدبرانه هموار سازند.

وی دعوت واقعی از سرمایه‌گذاران و حمایت کامل از آنها را عامل دیگری در راستای تحقق شعار امسال دانست و گفت: مسئولان باید در تمام شرایط سرمایه‌گذاران، نخبگان علمی، سیاسی و اقتصادی را پذیرا باشند و با حمایت از برنامه‌ها، ایده‌ها و تولیدات آنها بسترساز ارتقای وضعیت کشور شوند.

انتهای پیام/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول