اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی آذربایجان غربی خبر داد

برخورد جدی با فروشندگان سموم تاریخ گذشته

خبرگزاری فارس: رئیس بازرگانی آذربایجان غربی گفت: برخورد جدی با فروشندگان سموم تاریخ مصرف گذشته در آذربایجان غربی صورت می‌گیرد.

برخورد جدی با فروشندگان سموم تاریخ گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جعفرصادق اسکندری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح نظارتی در راستای کنترل مطلوب عوامل خسارت‌زای گیاهی و لزوم کاربرد سموم با کیفیت و جلوگیری از ایجاد آلودگی و تبعات جبران‌ناپذیر آن در محیط زیست اجرا می‌شود.

وی افزود: فروشندگان باید در فروش این سموم دقت کرده و از فروش سموم تاریخ مصرف گذشته بپرهیزند چرا که در صورت مشاهده این موارد به عنوان متخلف شناخته شده و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

اسکندری با بیان اینکه برچسب الحاقی مورد تایید سازمان حفظ نباتات استان بر روی ظروف سموم الزامی است گفت: سموم تاریخ مصرف گذشته‌ای که با هماهنگی مراجع مربوط در آزمایشگاه‌های معتبر کنترل کیفی شده و دارای صلاحیت هستند باید دارای برچسب الحاقی مورد تایید سازمان حفظ نباتات باشند.

این مسئول اضافه کرد: برچسب الحاقی حاوی اطلاعات آزمایش از جمله شماره آزمایش و تاریخ اعتبار روی ظروف سموم است.

وی در ادامه از پرداخت 230 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در استان خبر داد و بیان کرد: این میزان تسهیلات از ابتدای اجرای طرح خوداشتغالی و مشاغل خانگی تاکنون برای 6 هزار و 300 نفر پرداخت شده است.

اسکندری تصریح کرد: تسهیلات پرداختی به ثبت‌نام کنندگان از طریق صندوق مهر امام رضا(ع)، افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی به صورت وام قرض الحسنه با بازپرداخت طولانی مدت اعطا می‌شود.

رئیس بازرگانی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: میزان اعتبارات این طرح در استان 920 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول