اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راه استان قزوین خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای مواصلاتی استان قزوین

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به بازگشت مسافران نوروزی، ترافیک نیمه‌سنگین و روان در تمام محورهای مواصلاتی استان قزوین حاکم است.

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای مواصلاتی استان قزوین

بهرام زینلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با توجه به بازگشت مسافران نوروزی، تمام محورهای مواصلاتی استان قزوین در مسیر رفت و برگشت با ترافیک نیمه‌سنگین و روان مواجه است.

وی افزود: دقایقی قبل نیز یک دستگاه خودروی سواری پراید بر اثر خواب‌آلودگی و عدم توجه راننده به رو به رو واژگون شده و سرنشینان آن به بیمارستان انتقال داده شده‌اند.

جانشین پلیس راه استان قزوین با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارندگی در استان قزوین از عصر امروز، تأکید کرد: از عصر امروز بارش باران و در ارتفاعات بارش برف در استان قزوین حاکم می‌شود که رانندگان باید با دقت بیشتری به رانندگی در جاده‌ها بپردازند.

زینلی خاطر نشان کرد: رانندگانی که قصد سفر به مناطق کوهستانی استان قزوین را دارند باید تجهیزات ایمنی خودرو از قبیل سیستم تهویه، برف پاک‌کن، چراغ‌ها و ... را بازرسی کرده و در صورت وجود نقص، آن را برطرف کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به بارندگی و لغزنده بودن جاده‌ها رانندگان باید در رعایت فاصله طولی دقت بیشتری داشته باشند زیرا مسافت طی شده برای متوقف کردن خودرو در صورت لغزنده بودن جاده، دو برابر شرایط عادی است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول