اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خبر داد

اسکان مسافران نوروزی در لرستان 70 درصد افزایش داشته است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: اسکان مسافران نوروزی در لرستان 70 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

اسکان مسافران نوروزی در لرستان 70 درصد افزایش داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ذبیح‌الله سیاهپوش امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن تبریک سال نو از اسکان ۳ هزار و 769 نفر از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان‌نور در کمپ‌های نوروزی لرستان در این ایام خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر لرستان در سال جاری 22 پایگاه امداد جاده ای، شش ایستگاه سلامت و 14 پست راهنمایی مسافران نوروزی در استان را دایر کرده تا از این طریق بتواند خدمات مفید امدادی به مردم ارایه دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون جمعیت جوانان استان لرستان 53 هزار و 886 نفر از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان‌نور را راهنمایی کردند.

سیاهپوش ادامه داد: همچنین 80 هزار و 875 مورد برشور و اقلام تبلیغاتی میان مسافران مراجعه کننده به پست‌های راهنمای نوروزی استان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان عنوان کرد: سال گذشته تنها ۲ هزار و 212 نفر توسط جمعیت هلال احمر لرستان اسکان داده شدند.

وی متذکر شد: در زمینه ارایه خدمت به کاروان‌های راهیان‌نور در استان لرستان تاکنون 350 بسته غذایی میان این کاروان‌ها توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اذعان داشت: در این ایام 10 خیمه نماز برای برپایی و اقامه نماز اول وقت در استان دایر شده و تاکنون نزدیک به 11 هزار مسافر نوروزی به این خیمه‌ها مراجعه کرده‌اند.

سیاهپوش تعداد پست‌های راهنمایی مسافران نوروزی مستقر در استان لرستان را 15 پست عنوان کرد.

انتهای پیام/ن۲۰/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول