اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی:

مسیر اعتلا و حفظ جایگاه جهانی صنعت نفت متوقف نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: مسیر اعتلا و حفظ جایگاه جهانی صنعت نفت متوقف نمی‌شود.

مسیر اعتلا و حفظ جایگاه جهانی صنعت نفت متوقف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه پارس جنوبی، مسعود نصوری در پیامی به مناسبت هشتم فروردین ماه، سالروز سفر مقام معظم رهبری به عسلویه اظهار داشت: مسیر اعتلا و حفظ جایگاه جهانی صنعت نفت متوقف نمی‌شود.

در پیام مدیرعامل منطقه ویژه آمده است: روز هشتم فروردین ماه، به طور قطع حماسی‌ترین برگ زرین تاریخ یکصد و چهار ساله صنعت نفت کشور است؛ روزی که همچون نگینی بر پهنه عظیم این صنعت بالنده می‌درخشد و به عنوان الگویی نمونه ملاک کار و تلاش مضاعف و موجب تقویت روحیه خودباوری و خوداتکایی در کارکنان سخت‌کوش صنعت راهبردی نفت ایران اسلامی محسوب می‌شود.

در بخش دیگری از این پیام می‌خوانیم: در آغاز چهارمین بهار از دهه چهارم انقلاب اسلامی، دهه پیشرفت و عدالت _ در سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» صنعت نفت آماده جهش‌های جهانی است و این جز به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و تدبیر و رهبری مقام عظمای ولایت و روحیه خودباوری و ایثارگری کارکنان پرتلاش صنعت نفت کشور نبوده است.

نصوری یادآور شد: سال گذشته با قدوم پر خیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب، بوستان امید و شور و شعف در استان بوشهر رویید و با سفر معظم‌له به عسلویه صنعت نفت در این منطقه راهبردی جان تازه‌ای گرفت و گام‌های مؤثری به سمت پیشرفت و توسعه این خطه برداشته شد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس اذعان داشت: سال 1390 منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خط مقدم جبهه اقتصادی کشور بدل شد و امسال نیز سال توانمندسازی حداکثری صنعت نفت در تمام مناطق عملیاتی خواهد بود و بی‌شک با روحیه مضاعف و پرتلاش خدمتگزاران این عرصه، مسیر اعتلا و حفظ جایگاه جهانی صنعت نفت متوقف نخواهد شد. 

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول