اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم

بسته بزرگ لیبل جعلی در قم کشف شد

خبرگزاری فارس: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان قم در بازدیدهای نوروزی خود موفق به کشف یک بسته بزرگ لیبل چاپی جعلی در سطح استان شد.

بسته بزرگ لیبل جعلی در قم کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان قم در ایام تعطیلات نوروزی سال 91 نسبت به ارائه مشاوره تلفنی غذایی و دارویی اقدام کرده که این موضوع موجب پیشگیری از بسیاری معضلات و مشکلات در زمینه بهداشت مواد غذایی شده است.

این مرکز با ارائه بیش از 120 مورد مشاوره تلفنی در زمینه غذا و دارو، آمار قابل توجهی در این زمینه داشته و علاوه بر ارائه آموزش و مشاوره به شهروندان، نسبت به بازدید و سرکشی از مراکز بهداشتی و غذایی نیز اقدام کرده است.

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان قم در 52 نوبت بازدید خود از داروخانه‌های سطح استان موفق به کشف 300 قرص تاریخ مصرف گذشته شد، همچنین بازرسان این معاونت موفق به کشف و انهدام دو قلم داروی غیرمجاز نیز شده‌اند.

62 مورد بازدید از مراکز تولید مواد غذایی و سوهان‌پزی‌ها و نمونه‌برداری از 65 مورد مواد غذایی نیز از دیگر اقدامات معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان قم است که در این رابطه نزدیک به سه تن مواد غذایی فاسد کشف و منهدم شده است.

کشف یک بسته بزرگ چاپی لیبل جعلی را نیز می‌توان از اقدامات اخیر معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان قم محسوب کرد که این نوع اقدامات به ایمن‌سازی محیط بهداشتی و دارویی منجر می‌شود.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول