اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان:

درجه هوا در اصفهان کاهش می‌یابد / رگبار پراکنده در برخی نواحی استان

خبرگزاری فارس: کارشناس‌مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای استان اصفهان طی دو روز آینده دو تا سه درجه سردتر می‌شود و شاهد رگبار پراکنده به ویژه در نواحی جنوبی، جنوب غرب، غرب، شرق و تا حدی مرکز استان اصفهان هستیم.

درجه هوا در اصفهان کاهش می‌یابد / رگبار پراکنده در برخی نواحی استان

میترا سیدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با آخرین وضعیت هوای استان اصفهان و پیش‌بینی در مورد وضعیت هوا در دو روز آینده در سطح استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار طی امروز است و هوا صاف تا قسمتی ابری است که در اواخر وقت افزایش ابر، همراه با وزش باد متوسط را پیش رو داریم.

وی افزود: در حال حاضر شهرستان خور و بیابانک با 22 درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشینه و میمه با منفی پنج درجه زیر صفر کمینه هوای استان اصفهان را دارند.

کارشناس‌مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان بیان داشت: دمای هوای اصفهان در 24 ساعت آینده در گرم‌ترین ساعت به 17 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعت به چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: از روز دوشنبه به تدریج سامانه ناپایداری استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و تا اوایل هفته آینده به تناوب شاهد ناپایداری‌هایی در استان هستیم.

سیدان تصریح کرد: سه روز آینده شاهد افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و رگبار پراکنده به ویژه در نواحی جنوبی، جنوب‌غرب، غرب، شرق و تا حدی مرکز استان هستیم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول