اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راه مسابقات جهانی

دانش‌آموزان بدمینتون‌باز قمی اردونشین شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از آغاز اردوی تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان کشور در قم خبر داد.

دانش‌آموزان بدمینتون‌باز قمی اردونشین شدند

علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات جهانی بدمینتون آماده می‌کند اردوی تدارکاتی خود را در قم برپا کرده است.

وی ادامه داد: این نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان کشورمان در سال جدید است که با حضور بیش از 20 بدمینتون‌باز آینده‌دار و مستعد از نقاط مختلف کشور، از امروز به مدت یک هفته در قم برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: رقابت‌های جهانی بدمینتون دانش آموزان تیرماه امسال برگزار می‌شود و با توجه به زمان باقی مانده و همچنین امتحانات پایان سال تحصیلی که اعضای تیم در پیش دارند، کادر فنی تیم ملی تلاش می کند از فرصت ایجاد شده در تعطیلات نوروز حداکثر بهره را برده و بهترین نفرات را برای پیکارهای جهانی انتخاب کند.

وی یاد آور شد: در ترکیب تیم ملی بدمینتون دانش آموزان کشورمان شش بدمینتون باز مستعد قمی نیز حضور دارند که از امروز در کنار سایر ملی پوشان تمرینات خود را آغاز می‌کنند که امیدواریم در پایان اردو نظر مساعد کادر فنی تیم ملی را نیز جلب کنند.

پنجه‌باشی افزود: ملی پوشان بدمینتون دانش آموزی تمرینات خود را در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌کنند در حالی که برنامه کادر فنی تمرین تیم ملی تا روز دوازدهم فروردین ماه است.

وی تصریح کرد: هیئت بدمینتون استان قم در کنار تمام فعالیت‌های خود در راستای توسعه این رشته ورزشی، توجه ویژه‌ای به سازندگی از رده‌های سنی پایه دارد و ثمره این توجه را با کسب عنوان قهرمانی کشور در رقابت‌های بدمینتون دانش آموزی سال گذشته به دست آورد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم ادامه داد: سال 91 برای رشته ورزشی بدمینتون و همچنین هیئت سالی شلوغ و پرکار محسوب می‌شود، زیرا علاوه بر تلاش برای برگزاری پیکارهای بدمینتون داخل استان، برای حضور بدمینتون بازان قمی در مسابقات مهم قهرمانی کشور، پیکارهای بین المللی و همچنین لیگ دسته برتر باشگاه‌های کشور نیز برنامه ریزی کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: برای این منظور از تمام بدمینتون بازان فعال در باشگاه‌های سطح استان، کارکنان دستگاه‌های اداری و ارگان‌های مختلف، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و آموزش و پرورش برای حضور در این برنامه‌های آموزشی و مسابقات استانی دعوت به عمل می‌آوریم.

پنجه‌باشی گفت: علاقمندان به شرکت در برنامه‌های هیئت بدمینتون می‌توانند برای ثبت نام و حضور در این مسابقات به دفتر هیئت بدمینتون استان قم واقع در تالار بدمینتون فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان مراجعه کنند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول