اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه خبر داد:

بازدید 2.5 میلیون مسافر نوروزی از بندر گناوه

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه از بازدید بیش از 2.5 میلیون مسافر نوروزی از بندر گناوه خبر داد.

بازدید 2.5 میلیون مسافر نوروزی از بندر گناوه

احمد جعفری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار کرد: با وجود حضور بیش از 2.5 میلیون مسافر در گناوه ساحل این شهر دیگر جایی برای اسکان مسافران نوروزی ندارد و در ساعات پایانی شب مسیر منتهی با خیابان ساحلی را می‌بندیم.

وی افزود: با این وجود تمام امکانات لازم از جمله چادر، سرویس بهداشتی، شارژ موبایل، اغذیه و دیگر مایحتاج عمومی برای مسافران نوروزی در شهر فراهم کردیم.

فرماندار گناوه تصریح کرد: تمام مدارس گناوه نیز برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده و حتی از سالن‌های ورزشی نیز برای اسکان مسافران استفاده می‌کنیم.

جعفری‌نسب اضافه کرد: بازار گناوه همچون دیگر ایام سال همچنان شلوغ است اما با تلاش مسئولان شهری ساماندهی خوبی در بازار صورت گرفته است.

وی ادامه داد: نمایشگاه بهاره و دو نمایشگاه ویژه در ساحل گناوه نیز برپا کردیم تا از ازدحام جمعیت در مرکز شهر و بازار جلوگیری شود.

فرماندار گناوه یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروزی تاکنون دو کشته در محورهای منتهی به بندر گناوه داشتیم که امیدواریم این رقم افزایش نیابد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول