اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر به مناطق عملیاتی

زائران چهارمحال و بختیاری یک‌هزار دل‌نوشته نوشتند

خبرگزاری فارس: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمر بنی‎هاشم چهارمحال و بختیاری گفت: بالغ بر یک‌هزار دل‌نوشته از زائران این استان از سفر معنوی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب جمع‌آوری شده است.

زائران چهارمحال و بختیاری یک‌هزار دل‌نوشته نوشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حمیدرضا توسلی پیش از ظهر امروز در آیین اعزام کاروان راهیان نور این استان به مناطق عملیاتی اظهار داشت: همزمان با اعزام کاروان‎های راهیان نور به مناطق عملیاتی طی سال گذشته و امسال این معاونت با طراحی فرم‎های ویژه اقدام به جمع‌آوری دل‎نوشته‎های زائران سرزمین‏‎های نور کرد.

وی افزود: این طرح با استقبال پرشور زائران به ویژه دانش‎آموزان و دانشجویان مواجه شد و در این راستا نزدیک به یک هزار دل‌نوشته تاکنون تدوین و در اختیار این معاونت قرار گرفته است.

توسلی ادامه داد: دل‏نوشته‎های جمع‌آوری شده، مطالعه و برای بهره‎برداری آحاد مردم در پایگاه‌‎های خبری از جمله سایت بسیج قرار می‎گیرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمر بنی‎هاشم با تقدیر از نگارش احساسات معنوی زائران ادامه داد: از زائران مناطق عملیاتی درخواست می‎شود تا با توجه به اثرگذاری این بازدیدها، احساسات معنوی خویش را با موضوع ایثار، شهادت و دلاوری به رشته تحریر درآورند.

توسلی از ورود سومین گروه مستندسازی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی به منظور پوشش رسانه‎ای اردوهای راهیان نور این استان خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با گروه بسیج صدا و سیمای مرکز این استان از ابتدای اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی تاکنون سه گروه از مستندسازان این سازمان به همراه کاروان‎ها به مناطق عملیاتی اعزام شده‎اند.

این مسئول با اشاره به همکاری همه‌جانبه صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با سپاه افزود: دو مستند از حضور کاروان‌های دانش‎آموز به این مناطق ساخته و از سیمای این استان پخش شد که با استقبال خوب بینندگان مواجه شد.

توسلی تصریح کرد: در همین راستا صدا و سیمای این استان اخبار اردوهای راهیان نور را رصد کرده و اقدام به پوشش مناسب این اردوها کرده است.

وی خاطرنشان کرد: معاونت صدای صدا و سیمای این استان نیز همه روزه با برقراری ارتباط زنده تلفنی با مسئولان برگزاری اردوهای راهیان نور استان مستقر در مناطق جنگی، سعی در انتقال حال و هوای این مناطق به شنوندگان دارد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمر بنی‎هاشم با تقدیر از مدیرکل و دست‌اندرکاران صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: امسال این مرکز رویکرد بسیار مناسب و در خور تقدیری در راستای پوشش رسانه‎ای کاروان‌های راهیان نور استان به‌کار گرفته است.

انتهای پیام/ن10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول