اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

ایران به عنوان لنگر ثبات منطقه نیازمند استحکام در بخش اقتصاد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: امروز ایران به عنوان لنگر ثبات منطقه نیازمند استحکام تمام بخش‌ها به ویژه اقتصاد است.

ایران به عنوان لنگر ثبات منطقه نیازمند استحکام در بخش اقتصاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، سیدمحمد شروین‌اسبقیان، به شرایط جهانی و تشدید فشارها و تحریم‌های اقتصادی علیه ایران اشاره و اظهار کرد: امروز ایران به عنوان لنگر ثبات منطقه نیازمند استحکام تمام بخش‌ها به ویژه اقتصاد است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، تقویت بنیه‌های اقتصادی را از نیازهای برجسته و مهم نظام اسلامی دانست و گفت: یکی از راهکارهای تقویت اقتصاد ایران افزایش تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی، تقویت این بخش را موجب اقتدار روزافزون کشور دانست و خاطرنشان کرد: تحقق این عنوان در سال جاری علاوه بر آنکه اقتدار نظام اسلامی را افزایش می‌دهد، موجب کاهش شدید برخی از وابستگی‌ها به کالاهای خارجی می‌شود.

اسبقیان، جهاد اقتصادی را نیازمند همت و کار مضاعف دانست و افزود: یکی از عرصه‌ها و مصادیق بارز تلاش جهادی، تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی است که انحراف از این مسیر نتایج مطلوبی در بر نخواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی  دستیابی به خود کفایی در تولید و اقتصاد را یکی از نیازهای اساسی کشور دانست و یادآور شد: عنوانی که رهبر فرزانه انقلاب ‘تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی’ برای سال جاری انتخاب کرده‌اند، مسیری مناسب برای دستیابی به خودکفایی در تولید و اقتصاد است.

وی، به لزوم نهادینه‌سازی فرهنگ استفاده از کالای داخلی و حمایت از تولید ملی تاکید و اظهار کرد: در گذشته با وجود عقاید نادرستی که غرب بر مردم تحمیل کرده بود، باورها بر بهتر بودن کالای خارجی و نامناسب بودن تولید داخلی بود که در سال جاری این باور و عقیده باید جای خود را به فرهنگ استفاده از کالای داخلی دهد.

اسبقیان، نهادینه‌سازی این فرهنگ را موجب افزایش تمایل مردم برای استفاده از کالای داخلی و در نهایت خودکفایی دانست و گفت: دستیابی به خودکفایی در تولید ملی، رشد اقتصادی را به دنبال داشته و اقتصاد ایران به یکی از مقتدرترین کشورهای جهان تبدیل خواهد کرد.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول