اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کردستان خبر داد

جابه‌جایی 166 هزار مسافر در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کردستان از جابه‌جایی 166 هزار مسافر در تعطیلات نوروز امسال به نقاط مختلف استان و کشور خبرداد.

جابه‌جایی 166 هزار مسافر در کردستان

نعمت‌الله خواجه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: 166 هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل استان تا پایان روز گذشته جابه‌جا شده‌اند.

وی با اشاره به افزایش 5 تا 10 درصدی جابه‌جایی مسافران در تعطیلات نوروز امسال نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: در تعطیلات نوروز امسال تاکنون 20 هزار نفر مسافر از مرز باشماق مریوان ورود و خروج داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از یک‌هزار و 700 دستگاه اتوبوس، 180 دستگاه مینی‌بوس و 97 دستگاه سواری برای جابه‌جایی مسافران در تعطیلات نوروز امسال اختصاص داده شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کردستان با اعلام اینکه تمام ناوگان حمل و نقل استان آماده اراده خدمات به مردم و مسافران هستند، گفت: با توجه به اجرای طرح نوروزی از 25 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین 91 برنامه‌ریزی‌های لازم برای خدمات‌رسانی با سطح کیفی بالا انجام شده است.

خواجه‌ای با بیان اینکه براساس طرح نوروزی کرایه‌های حمل و نقل سفرهای نوروزی 20 درصد افزایش داشته است، ادامه داد: این افزایش کرایه تا 15 فروردین ماه‌ جاری خواهد بود و پس از این تاریخ شرکت‌ها موظفند دوباره نرخ بلیت را همانند قبل از اجرای طرح کاهش دهند.

وی از نظارت کامل بر وضعیت شرکت‌های مسافربری توسط بازرسان این اداره‌کل در تمام طول سال خبر داد و عنوان کرد: بازرسی از چگونگی خدمات‌دهی به مسافران و وضعیت ناوگان فعال در هر یک از شرکت‌ها به لحاظ ایمنی و کیفیت خدمات‌دهی در ایام نوروز با حساسیت بیشتری پیگیری می‌شود.

وی به محدودیت تردد تانکرهای نفت کش عراقی در طول تعطیلات نوروز امسال اشاره کرد و گفت: از ورود تمامی تانکرهای نفت‌کش عراقی تا 15 فروردین ماه جاری جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول