اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام شد

بازدید فرماندار کوهبنان از اماکن خدماتی رفاهی

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان به طور سرزده به همراه اعضای ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان از مراکز رفاهی‌، خدماتی و اقامتی این شهر بازدید کرد.

بازدید فرماندار کوهبنان از اماکن خدماتی رفاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز به طور سرزده به همراه اعضای ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان از مراکز رفاهی‌، خدماتی، اقامتی، سیاحتی‌، زیارتی و تاریخی‌ این شهر بازدید به عمل آورد و با خیر‌مقدم و تبریک سال جدید به میهمانان نوروزی و زائران علی‌بن موسی الرضا (ع) از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مربوطه قرار گرفت. 

در این بازدید میدانی و سرزده فرماندار و تعدادی از اعضای  ستاد تسهیلات این شهرستان که از مراکز اقامتی‌، رفاهی‌، خدماتی‌، خبازی‌ها ، مؤسسه مسافربری، مراکز عرضه توزیع میوه و رستوران‌ها صورت گرفت‌، هدف اصلی آن نظارت و کنترل تنظیم بازار از سوی فرماندار شهرستان اعلام شد.

فرماندار کوهبنان در حاشیه این بازدید گفت: این نظارت و کنترل میدانی از روز 28 اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد و مأموران به صورت محسوس و نامحسوس بر این اماکن نظارت دارند.

وی افزود: هدف اصلی ما در کنار کنترل و تنظیم باز، رضایتمندی مسافران و زائرانی است که از اقصی نقاط کشور این شهرستان تاریخی و عارف‌پرور ‌را برای اقامت در ایام نوروز انتخاب می‌کنند تا روز‌های شاد و مفرحی را سپری کنند و با خاطرات خوش و به یاد ماندنی از شهرستان کوهبنان خارج شوند.

متقی تصریح کرد: با توجه به اینکه دفتر دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر نوروزی این شهرستان در فرمانداری مستقر است، چنانچه مسافران نوروزی و زائران امام رضا (ع) در ایام نوروز به مشکلی برخورد کنند‌، می‌توانند با شماره 03424722552 برای پاسخ به سئوالات و برای ارسال نظرات و پیشنهادات خود از شماره 03424724532 دفتر فرمانداری استفاده کنند.

وی از مسافران نوروزی خواست با توجه به حضور گسترده میهمانان در شهرستان در رعایت بهداشت اماکن و محیط زیست کوشا و به توصیه‌های نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در مورد پیشگیری از هرگونه حادثه توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول