اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار عسلویه خبر داد

بازدید 220 هزار گردشگر داخلی و خارجی از عسلویه

خبرگزاری فارس: بخشدار عسلویه از بازدید 220 هزار گردشگر داخلی و خارجی از عسلویه خبر داد.

بازدید 220 هزار گردشگر داخلی و خارجی از عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در بازدید از مهمانان نوروزی و بررسی مشکلات مسافران با اعلام این خبر گفت: عسلویه و مناطق زیبای گردشگری اطراف از چند روز قبل از تعطیلات به طور کامل مهیای مهمانان نوروزی بوده و هم‌اکنون با گذشت چند روز از تعطیلات تمام مهمانان از کیفیت امکانات و تجهیزات رضایت دارند.

وی افزود: بر اساس آمار موجود از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 220 هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری و توریستی عسلویه بازدید کرده‌اند که رقم بسیار ارزشمندی است.

بخشدار عسلویه یادآور شد: تکریم مهمانان و سرکشی از این عزیزان در تمام ایام تعطیلات توسط مسئولان انجام می‌شود و انتظار داریم رضایت خاطر همه مهمانان به طور کامل فراهم شود.

نادری تصریح کرد: شبکه بهداشت شهرستان کنگان و بهداشت و درمان صنعت نفت با راه‌اندازی پایگاه‌های امدادی و همچنین با تجهیز مراکز تخصصی و فوق‌تخصصی درمانی خود، آماده خدمات‌رسانی به مهمانان هستند.

وی گفت: عسلویه علاوه بر اینکه میزبان صنایع بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی است در عرصه گردشگری و توریستی نیز مناطق بکر و زیبایی دارد که مورد عنایت گردشگران قرار دارد.

بخشدار عسلویه از توزیع بسته‌های فرهنگی و راهنمای گردشگری بین مسافران خبر داد و افزود: کمپینگ‌ها و چادرهای متعدد بین راهی به منظور راهنمایی و کمک‌رسانی به مسافرین نوروزی ایجاد شده تا علاوه بر توزیع بسته‌های متعدد فرهنگی و ایمنی شامل لوح‌های فشرده، بروشور و پوسترهای متعدد، میهمانان نوروزی با موضوع ایمنی و نحوه روبه‌رو شدن با حوادث خاص منطقه آشنا شوند.

نادری اضافه کرد: میهمانان نوروز 91 با سفر به پایتخت انرژی کشور، همچنین با فعالیت‌های صنعتی و انرژی انجام شده در منطقه و توانمندی‌های اقتصادی، صنعتی، فرهنگی، گردشگری و تاریخی موجود در این حوزه عملیاتی آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول