به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، مهدی جمالی نژاد اظهار داشت: در سراسر ایران پهناور سرشار از شگفتیهای مورد پسند گردشگران داخلی و خارجی است و باید با برنامهریزی دقیق و منسجم آنچه را که باید نمایش داده شود به دیگران معرفی کنیم.
وی با اشاره به اینکه نباید این برنامهها را فقط معطوف به یک یا چند استان کرد و در جذب گردشگر نبایستی تنها به گردشگری شهری عنایت داشت، گفت: بلکه لازم است انواع گردشگری را مورد توجه قرار داد.
معاون هماهنگی امور مناطق و سازمانهای شهرداری اصفهان افزود: مهندسی بازار و بازاریابی خلاق در صنعت توریسم و جهانگردی یک رویکرد نوآورانه بوده و گردشگری موجود را به سمت دیپلماسی گردشگری معنیدار پیش میبرد.
وی با بیان این که حرکت به سمت استراتژیهای پایدار برای گردشگری خلاق یک ضرورت است، اظهار داشت: لازم است با مدیریت هماهنگ و یکپارچه در صنعت توریسم و مهندسی بازار در آژانسهای هواپیمایی، صنعت هتلداری، خدمات مسافرتی و صنایع وابسته به گردشگری و تکنیکهای نوین جذب گردشگر ارائه خدمات خلاقانه به گردشگران را فراهم ساخت.
جمالی نژاد ادامه داد: با به کارگیری روشهای مشتریمداری و مشتریگرایی در این صنعت بازار سازی خلاق، بازار داری خلاق و بازارگرمی خلاق را به کار گرفت و در استراتژیهای بازاریابی و تبلیغات در این صنعت از گردشگری مجازی و تکنیکهای تبلیغات مدرن هم غافل نشد.
وی افزود: شهر اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و برخوردار از جذابیتهای متنوع گردشگری با حضور بیشمار گردشگران داخلی و خارجی در ایام مختلف سال و به خصوص تعطیلات نوروزی نقش بهسزایی را در این زمینه ایفا میکند.
انتهای پیام/خ۳۰/ط4000