اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آستارا خبر داد

ورود 40 هزار مسافر نوروزی به آستارا

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار آستارا گفت: تاکنون بالغ بر 40 هزار مسافر و گردشگر وارد شهرستان مرزی آستارا شدند.

ورود 40 هزار مسافر نوروزی به آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمدرضا شهاب‌زاده در جریان بازدید از مراکز اقامتی و توریستی این شهرستان با اشاره به افزایش ورود مسافر به آستارا اظهار داشت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا امروز، ورود مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه تمام اقدام‌ها در باره میزبانی مطلوب از مسافران و گردشگران نوروزی انجام شده است افزود: مقدمات میزبانی از مسافران نوروزی در این شهرستان قبل از آغاز تعطیلات نوروزی مهیا شده بود و تا کنون هیچ مشکلی در بحث اسکان مسافران وجود نداشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه روزانه بر ورود تعداد مسافران نوروزی از مرز استان اردبیل و شهرستان تالش اضافه می‌شود، بیان داشت: ماموران پرتلاش پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان حضوری موفق و موثری در مسیر جاده‌های مواصلاتی دارند و به خوبی در حال کنترل و هدایت خودروهای ورودی به این شهرستان هستند

وی، از نبود تلفات جانی در جاده‌های منتهی به این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: مسافران و گردشگران نوروزی با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین کنترل و هدایت مناسب پلیس تا کنون هیچ‌گونه تلفات جانی صورت نگرفته است.

شهاب‌زاده درباره ساماندهی و اسکان مسافران نوروزی در آستارا بیان داشت: در بحث امنیت مسافران نوروزی در مراکز اقامتی و کمپینگ‌ها با کمک مسئولان شهرستانی و حضور مستمر نیروهای انتظامی در این شهرستان محیطی آرام و امن برای مسافران فراهم شده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با اسکان مسافران فرهنگی در اماکن آموزشی انجام شده است، خاطرنشان کرد: مسافران و گردشگران نوروزی می‌توانند با مراجعه به محل اسکان با آرامش کامل و در محیطی کاملا امن تعطیلات بسیار خوبی را پشت سر بگذارند.

معاون فرماندار آستارا، منطقه حیران، ساحل شنی، ساحل صدف، گردنه حیران، مراکز خرید متعدد، باغ پرندگان و تالاب استیل عباس‌آباد را از جمله جاذبه‌های دیدنی آستارا ذکر کرد و یادآور شد: ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان تمام امکانات لازم را در اختیار مسافران قرار داده تا با خیال راحت و آسوده از سفر خود لذت کافی را ببرند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول