اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سلفچگان اعلام کرد

آمادگی بخش سلفچگان برای استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: بخشدار سلفچگان از آمادگی این بخش برای استقبال گسترده از مسافران نوروزی استان قم خبر داد.

آمادگی بخش سلفچگان برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، محمدجواد آل‌احمد با بیان اینکه هفت کمیته ویژه برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی بخش سلفچگان، در این بخش تشکیل شده است اظهار کرد: کمیته اسکان ستاد تسهیلات بخش سلفچگان از تمام ظرفیت‌های خود از جمله مدارس، مساجد و بقاع متبرکه امام‌زادگان، استفاده خواهد کرد تا اسکان مسافران در بالاترین سطح ممکن باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه کمیته خدمات شهری، ارزاق عمومی و بهداشت ستاد تسهیلات مسافران بخش سلفچگان با مدیریت شهرداری سلفچگان فعالیت‌های خود را از 28 اسفند ماه آغاز کرده است افزود: تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی به مسافران این بخش، از اوایل اسفندماه سال 90 پیش‌بینی شده و تصمیمات لازم نیز گرفته شده است.

بخشدار سلفچگان با اشاره به برگزاری مراسم استقبال از کاروان‌های راهیان‌نور توسط ستاد تسهیلات مسافران بخش سلفچگان عنوان کرد: استقبال از کاروان‌های راهیان‌نور تنها یکی از برنامه‌های ستاد تسهیلات مسافران این بخش برای خدمت‌رسانی به گردشگران بوده که در برنامه‌های ستاد گنجانده است.

وی ادامه داد: کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی با مسئولیت اداره کتابخانه‌های سلفچگان، کمیته امنیت با مسئولیت حوزه انتظامی، کمیته پشتیبانی - مالی با مسئولیت شورای بخش سلفچگان، کمیته ارزیابی، هماهنگی و نظارت با مسئولیت بسیج بخش سلفچگان، کمیته حمل و نقل، ترافیک و امور امدادی با مسئولیت مرکز بهداشت و پلیس‌راه، کمیته اسکان با مسئولیت اداره آموزش و پرورش بخش سلفچگان و کمیته خدمات شهری، ارزاق عمومی و بهداشت با مسئولیت شهرداری شهر سلفچگان، هفت کمیته ویژه ستاد تسهیلات مسافرین بخش سلفچگان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول