اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار هچیرود:

هچیرود میزبانی شایسته برای مسافران

خبرگزاری فارس: شهردار هچیرود گفت: این شهر تازه تاسیس در شهرستان چالوس تمام تلاش و برنامه‌ریزی خود را انجام داده تا میزبان شایسته‌ای برای مسافران نوروزی باشد.

هچیرود میزبانی شایسته برای مسافران

اکبر جعفرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس افزود: با توجه به اینکه شهرداری تازه تاسیس هچیرود اولین تعطیلات نوروزی را تجربه می‌کند اما تمام تلاش خود را انجام داده تا به نحو شایسته پذیرای مسافران نوروزی باشد.

وی ادامه داد: تهیه بروشور، نقشه گردشگری و بسته‌های فرهنگی از جمله اقدامات این شهرداری در حوزه فرهنگی بوده است.

جعفرنژاد تصریح کرد: با توجه به اینکه حضور گردشگران در این شهر بسیار چشمگیر است بنابراین تولید زباله نیز زیاد بوده اما شهرداری با برنامه‌ریزی انجام شده خدمات شهری خوبی را ارائه خواهد داد.

شهردار هچیرود تصریح کرد: آنچه که امروز برای ما مهم است استقبال خوب از مسافران بوده تا آنها تاسیس شهرداری را به خوبی لمس کنند.

وی گفت: افزایش 30 درصدی مسافران را نسبت به مدت مشابه به هچیرود داشتیم و در واقع بیشترین مسافر ورودی به شهرستان چالوس در این شهر اسکان می‌یابند.

جعفرنژاد در پایان گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از مراکز پذیرایی و اقامتی در این شهر برای پذیرش مسافران در حوزه شهرستان چالوس وجود دارد، تاکید فراوان شده است تا میزبانی شایسته برای میهمانان باشند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول