اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم خبر داد

رفع مشکل تکدی‌گری با اجرای طرح جمع‌آوری متکدیان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم گفت: با اجرای طرح ساماندهی و جمع‌آوری متکدیان شاهد محو معضل تکدی‌گری از سطح شهر قم خواهیم بود.

رفع مشکل تکدی‌گری با اجرای طرح جمع‌آوری متکدیان

مهدی متقیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تحول بزرگی در نحوه خدمت‌رسانی به زائران و گردشگران استان قم صورت گرفته و کمپ‌های متعددی به منظور اسکان آنها در سطح شهر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ستاد تسهیلات زائرین استان قم متشکل از 12 کمیته مختلف با وظایف خاص تشکیل شده و اقدامات گوناگونی را در سطح شهر قم انجام می‌دهد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم با بیان اینکه توجیه زائران و نیز مستندسازی از فعالیت‌های ستاد تسهیلات بر عهده کمیته اطلاع‌رسانی است گفت: نظارت بر نظافت و روشنایی معابر و بوستان‌ها و نیز نحوه اسکان دادن به مسافران نیز توسط کارشناسان ستاد تسهیلات صورت می‌گیرد.

وی به لزوم خدمت‌رسانی همه دستگاه‌های استان به زائران و مسافران اشاره کرد و گفت: تمام اداراتی که در مسیر عبور و مرور گردشگران واقع شده‌اند باید نسبت به ارائه خدمات مناسب به آنها اقدام کنند.

متقیان از برنامه‌ریزی شهرداری قم برای جمع‌آوری متکدیان و دستفروشان خبر داد و ابراز کرد: با اجرای طرح ساماندهی دستفروشان و جمع‌آوری متکدیان شاهد محو این معضل در شهر قم خواهیم بود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم ادامه داد: شهرداری قم به منظور جلوگیری از ترافیک سنگین در ایام نوروز، انجام هرگونه عملیات عمرانی را طی این مدت ممنوع کرده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول