اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لاهیجان خبر داد

ورود انبوه مسافران نوروزی به لاهیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار لاهیجان از ورود انبوه مسافران نوروزی به این شهرستان خبر داد.

ورود انبوه مسافران نوروزی به لاهیجان

محمد آقاجانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان با اشاره به استقبال مسافران نوروزی از این شهرستان اظهار داشت: با ایجاد فضای بسیار مناسبی که در لاهیجان ایجاد شده شاهد استقبال زیادی از مسافران نوروزی هستیم.

وی، با بیان اینکه نوروز امسال امکانات بیشتری برای پذیرایی از مسافران ایجاد شده است، تصریح کرد:  لاهیجان استعداد بیشتر از این را دارد.

این مسئول، از آمادگی لاهیجان برای پذیرایی از تعداد زیادی مسافران نوروزی خبر داد و ابراز داشت: نوروز امسال 38 واحد آموزشی با 327 کلاس درس برای پذیرایی از مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است.

وی، ادامه داد: سال گذشته 12 هزار مسافر در مراکز آموزشی لاهیجان اسکان یافته بودند و امسال این میزان با 12 درصد افزایش به بیش از 16 هزار نفر رسیده است.

آقاجانزاده، با تصریح بر اینکه ستاد نوروزی دو ماه قبل از سال جدید در لاهیجان تشکیل شده بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر چندین تیم بازرسی و نظارت با مجمع امور صنفی و بازرگانی همکاری دارند.

وی، با اشاره به اینکه نانوایی‌های لاهیجان در نوروز امسال پخت کشیک دارند، یادآور شد: از 205 نانوایی لاهیجان تعداد 20 نانوایی به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

فرماندار لاهیجان، تامین سوخت و دیگر مایحتاج مردم را از جمله اقدام‌های فرمانداری این شهرستان در نوروز امسال برای شهروندان لاهیجانی و مسافران نوروزی عنوان کرد.

وی، وجود جاذبه‌های گردشگری و دیدنی لاهیجان نظیر استخر، بام سبز، آبشار و... را یکی از دلایل استقبال زیاد مسافران نوروزی از این شهرستان ذکر کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول